Gå til innhold

Inspirert...Hvilken type truser bruker du mens du går gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes liksom ikke jeg finner noe som er behagelig nok, alt presser liksom på, men gravidetruser har jeg IKKE kjøpt meg... Det ender med å bruke str. hest i billige bomullstruser :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlige stringtruser..MEGET større størrelse da, jeg gikk opp 42 kg!

Skrevet

h & m hipster truser. Bomull.. 3 pack :) En er hvit og restenn er grå, svart og hvit mønsterett. kjempe gode :)

Skrevet

Både gravidtruser og mine vanlige. Det ene er like bra som det andre, enda.

Skrevet

Bruker de samme trusene, dvs. hipsters, som jeg brukte før jeg ble gravid (er i uke 27 nå - så det kan jo endre seg ettersom tiden går og magen blir større;)

Skrevet

Jeg skiftet fra stringtruser til hotpantstruser fra ca 7 mnd. De føles rett og slett mer komfie ut. Er 37 uker på vei:)

Skrevet

Går av og til med string, om jeg har en trang bukse på..

Så bruker jeg en del jenteboxere, hipstere og sånt.. Både fra pierre rober, og HM.. :) Har kjøpt en del i en større str.. str 44, og xl..

Ser ikke vitsen med mamma truse, vil ikke ha trusen over magen.. :s

Skrevet

Pierre Robert microfiber hipstere.

Skrevet

Bruker string og hipstere. Skal invistere i flere hipstere snart, for store bind/bleier etter fødsel og string går ikke så godt sammen.. dessuten er det veldig behagelig å bruke hipster!

Skrevet

Pierre Robert bomull hipsters :)

Skrevet

Det finnes faktisk folk som bruker string fortsatt?hehe:) det sluttet jeg med for leeenge siden:)

Men da jeg var gravid brukte jeg helt vanlig bomullshipstere kjøpt på h&m :) Gikk opp en str bare, så ikke så galt det:)

Skrevet

Vanlig string. Blondestring som selges i småruller på Cubus - får jeg aldri rost nok! De beste trusene, strammer ingen steder og er veldig gode (og fine). Selger også hipster :-) Har bare disse trusene - Love!!

Skrevet

Brukte de samme trusene som jeg alltid bruker. Trengte da aldri på gå opp noen str i truser- var ikke der jeg vokste.. :)

Skrevet

hihi,jeg har noen enorme bomullstruser i størrelse mammatelt fra spar kjøp. ELSKER DE:-)

Skrevet

Vanlige hipster. Kommer aldri til å kjøpe mamma-truser .-)

Skrevet

Jeg kjøpte noen enorme på kappahl - "type 3 bommulstruser i ett heng." Kjøpte vel 9 stk samtidig - tilbudsgreier.

Når jeg var ferdig med graviditeten så var det hull i samtlige. Fisehull/pulehull og tissehull.

:D

Skrevet

Den mest behagelige trusen jeg kan gå med nå som jeg er høygravid er bikinitrusa mi - den har snorer som jeg kan knyte på sidene slik at det ikke blir stramt ;)

Skrevet

bruker også hipster fra HM! Ser ut som det er populært her ja ;) Kunne ikke tenke meg å bruke en gravidetruse...

Skrevet

Hipsterne mine.

Skrevet

Diiiigre gravidtruser fra kappahl...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...