Gå til innhold

Super Mario til nintendo DS - noen eksperter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en hemmelig verden som kommer frem når man har rundet spillet og fått alle gullmyntene?

Kameraten til gutten min sier det, men vi finner i såfall ikke ut hvordan vi kommer oss dit. Fins det en hemmelig utgang på siste slottet i verden 8? Hehe, alt hva man nå skal lure på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke, men kanskje det står noe her...

Skrevet

Det kommer i hvertfall ingen hemmelig verden av å "bare" runde verden 8 med alle gullmyntene, har prøvd det noen ganger nå ja.. Haha. Men kanskje alternate exit?? :D

Skrevet

Mener å huske at du må være liten,og ta "monsteret" på slutten av spillet 3 ganger.Du må være liten når du har tatt han,så kommer d en liten tunnel som du må gå inn i ;0) lykke til

Du må tru vi har hatt noen timer for å finne d ut ;0P hehe

Skrevet

Ok, kommer man til en ny verden da?

Skrevet

Sikker på at det er på DS og ikke nintendo wii?

Skrevet

Ja d er ds,da kommer du til verden 4 og 7

Skrevet

Ok. Vi har alle verdene fra 1-8, men jeg lurte på om det var en hemmelig verden til slik som min sønns kamerat sier. Tror nemlig har skrøner litt for jeg kan ikke finne noe dette noen steder :)

Skrevet

Jeg hadde også hørt det, hvis du mener de du kan åpne med 20 gullmynter tilslutt. så er det kun en annen skjermbakrunn man får på nederst skjerm. Vi ble skikkelig skuffet når vi fant ut det. Brukte alle de myntene på det liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...