Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=593189 Har en ettåring selv, og vet ikke hva jeg hadde gjort. Trist!
Gjest Tale30 Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Er det lett at slikt skjer egentlig? Syns det er så ekkelt når jenta mi driver og lærer seg å spise brød osv nå. Hun elsker å sitte med en brødskalt, og det er jo også anbefalt for gummene. Men hun tar litt store biter syns jeg, og nå hun får noe inn i munnen er det klin umulig å få henne til å åpne igjen.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Uff, så tragisk Og veldig trist og typisk at noen bare må komme med beskyldninger til de ansatte
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Det lurer jeg også på. Har alltid trøstet meg med at hvis barnet mitt setter noe i halsen kan jeg følge rådene for hvordan man får løsnet det igjen. Men det er kanskje ikke så lett.... Tror det var i fjor eller noe det samme skjedde med en femåring i en barnehage i Oslo. Ikke veldig betryggende.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Trenger ikke være store biter for at det skal sette seg fast i en liten barnehals.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Aner heller ikke om det er lett at sånt skjer jeg.. Men skal nok ikke store brødbitene til heller.. F eks har jenta min på 1 år 8 tenner, så en god del mat med tyggemotstand kan hun spise. Men eplebiter ( selv små biter) setter hun fast i halsen.. Så det får hun ikke lengre. Faren hennes er enda mer "hysterisk" enn meg og hos han får hun ikke engang skorper på brødskiva, hehe. Det var vel for en stund siden at et barn satte en pølsebit fast i halsen og?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Skjer dessverre ikke bare med småbarn. Husker at jeg leste i avisen for ca. 1 år siden, om en jente som også døde på samme måte etter å ha fått en pølsebit i halsen. Og hun var mellom 4-5 år. Skjedde under sommeravslutning i bhg. Veldig tragisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå