sunshine28 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg er 12 dager over termin idag. Ble innlagt på sj.huset på onsdag og startet med kur. En gelesprøyte oppi livmorhalsen. Dette skulle virke i 6timer før neste dose. Tok ny sjekk 6 timer etter og litt fremgang var d jo. Fikk ny dose kl 15.15. Merket ikke stort av den heller. Ny sjekk i 23.30 tia igår,og ingen fremgang.Pause frem til idag fikk jeg beskjed om. Får bare to doser for dag. Legen kom kl 8.30 idag og ingenting hadde skjedd siden igår. Fikk en ny dose. Kl 14.30 var det tid for ny sjekk,enda ingen forandring så fikk enda en dose. Denne må virke eller så får jeg ikke mer. Av erfaring visste hun at det var liten effekt i og gi mer enn 4 doser... Så sier hun at om det ikke skjer noe inatt,så blir det ks imorra. Og det var helt sikkert. Møter henne i gangen litt senere og da sier hun plutselig at vi får se hva vi gjør imorgen. Det må vi avtale da... Kan de for i søren ikke bestemme seg snart da???? Orker ikke gå slik lenger,vil ha noe og forholde meg til. De kan ikke gi meg sterkere kur heller pga av jeg måtte ta ks forrige sv.skap og noe med arret i livmoren osv. Det som er litt trist og tenke på er at om det blir ks imorgen,så kan jeg aldri føde normalt om jeg skal he flere barn. Men ut må jo den snuppa her uansett,og virker ikke som hun har tenkt og gjøre det lett for oss. Fikk mast meg til noen timer hjemme nå. Lei av og ligge på fødestua uten at noe skjer. Og har også fødselsangst,og det hjelper ikke akkurat på å måtte ligge og høre på de som føder. Fått med meg to fødsler idag og det er nok. Ble et langt og sytete innlegg det her,men var så godt og bare få blåst ut litt. Håper dere andre på overtid er heldigere =)
Anabelle2010 har født! Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Huff! Det er slitsomt å gå å vente sånn og i hvert fall hvis jordmødrene driver å skaper forhåpning om at babyen skal tas med KS, og så "avlyse" litt senere. Hvis det kan være til litt oppmuntring er det vel rimelig sikkert at du har babyen i armene dine i løpet av et døgn eller to! Skjønner godt at du vil hjem for å slppe av litt ordentlig så lenge det ikke skjer så mye. Masse lykke til!!! )
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 vinglete leger er det VÆRSTE jeg vet! Man blir jo bare enda mer usikker å utrygg. håper at det skjer noe i natt slik at du slipper å gå sånn lengre. du må ha lykke til
Alltid Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Vet om ei som gikk likens som deg, INGENTING skjedde på par dager, før det plutselig sa PANG og etter få timer var babyen ute. Håper det samme skjer med deg. Lykke til!!!
sunshine28 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 Takk for det folkens =) Satser på at det skjer noe nå inatt =) Det beste er at det hele starter så jeg slipper ks. Vinglete leger er møkk ja!!! Tror ikke de skjønner helt hva slik plutselige bestemmelser,så ombestemmelser gjør med folk jeg. Kan jo bli gaaal av mindre. Hmm...godt og høre at det er flere det har skjedd slik med. Da aner jeg et lite håp om at det plutselig kan sette igang snart =) Gyn sa det til meg at med slik kur så kan det gå sent i begynnelsen,og plutselig kan alt starte i en fei.. men har sluttet og høre på henne nå,hehe. Satser på å ha snuppa i armene snart =) Lykke til dere andre også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå