Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags vaskemiddel og skyllemiddel bruker derenår dere vasker babyklær, sengesett osv? Jeg har kjøpt blenda sensitive og comfort sentivie for babyer. Har hørt at man ikke skal bruke skyllemiddel, men jeg har alltid brukt det på mine egne klær og klærne blir jo mye mykere av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke skyllemiddel på mitt eget tøy heller, og dermed ikke på babytøy. Bruker det samme vaskemiddelet på babytøy som på mitt eget tøy. Vasker det sammen med tøyet til resten av familien.

Skrevet

Jeg bruker det jeg alltid har brukt: Omo, også comfort tøymykner. Babyen har ikke reagert på dette, derfor bruker jeg det fortsatt :)

Finnes skyllemiddel som er parfymefri, går nok helt sikkert fint å bruke det :)

Skrevet

Jeg bruker også Blenda sensitive og Comfort sensitive til babyklær og utstyr. Akkurat nå bruker jeg det samme til hele familien fordi jeg ikke gidder å ha mange forskjellige pakker stående. Og så slipper jeg å ta feil pulver i farta ;-)

Skrevet

Jeg bruker neutral vaskepulver og tøymykner. Er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Bruker Blenda Sensitive til all slags vask,- baby, storebror, sengetøy osv. Bruker ikke tøymykner. Det meste går i tørketrommel og klærne blir myke nok av det synes jeg.

Skrevet

takk for svar!:) Har vært så usikker på akkurat dette når det gjelder hvilke slag man skulle bruke og sånt. Venter nemlig mitt første barn.:) Vi har ikke tørketrommel, derfor måå jeg bare bruke skyllemiddel slik at det blir godt og mykt:)

Skrevet

Like greit å ikke ha tørketrommel til det lille tøyet. Det krymper gjerne litt som alt tøy når det går i trommelen og litt i str 50 er ganske mye det!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...