Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Tenkte å ha med bilsetet nedover til leiligheta vi har i Tyrkia. Kjekkt å ha der nede(har et ekstra sete). Minstemann er 4 mndr. Det jeg lurer på er : Har noen av dere hatt med bilsetet på flyet men IKKE inne der man sitter, men at man sender med setet med vogna. Hva må jeg betale for det i såfall? For er ikke noe vits å ha det med inn der vi stter, fordi han skal ikke ha eget flysete... skjønner dere hva jeg mener? takker for svar
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Vi var i Spania i november, sendte bilsete i samme kolli som vognen. Betalte ingenting ekstra for noen av delene.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 aha takk ! vi skal reise med Ving. Syns de er så strenge med alt.. så vogna og bilsetet var tilsammen 1 kolli ? Man må jo trykke ut biletten selv og skal jeg da si at jeg har 1 kolli da, på vogna med tilhørende bilsete? (er sånn vogn man kan sette bilsetet fast i)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Jeg ville tatt setet med inn i flyte om mulig. Har du sett hvordan bagasjen blir behandlet? Jeg ville ikke stolt på at setet var sikkert lengere. Det skal ikke utsettes for støt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå