Gå til innhold

Gutt eller jente? (magefølelse)


nybaby2010

Anbefalte innlegg

Jeg ble inspirert av en annen tråd, og lurer derfor på hva magefølelsen til dere her i juliklubben sier om kjønnet til den lille? Hadde vært morsomt om mangen svarte, og eventuelt senere skrive om det stemte etter ultralyd (...for dere som ønsker og vite)

 

Selv har jeg guttefølelse delux! Det blir spennende å se på ul om en måned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jentefølelse, fordi begynnelsen av svangerskapet var så forskjellig fra mitt første - som var gutt. Vi får se da, ul 10 februar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svangerskapet er så annerledes enn de to første, opplever kvalmen for første gang, så kanskje det kan bety at det er jente?

I går tenkte jeg det var gutt,men etter å ha vært hos legen i dag tror jeg det er jente.. så er litt fram og tilbake.

Men 11 februar skal vi få vite det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente følelse her..Hadde d forrige gang også,ble gutt;)

Veldig lyst til å vite denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at jeg bærer på en liten gutt. Aner ikke hvorfor og har ingenting å sammeligne med da jeg er gravid for første gang. Det er bare magefølelsen som sier meg det. Dette blir spennende. Får ikke vite det før 1.mars, superlenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veel. Forrige gang hadde jeg guttefølelse og da ble det jente...som stemte med den kinesiske fødselskalenderen. Ut fra samme kalenderen er det gutt denne gangen så spent på om det stemmer.

 

En annen måte å indikere om det er gutt eller jente er å vite når befruktningen skjedde. Hvis befruktningen skjedde ca samme dag som eggløsning er det stooor sjanse for at det blir gutt. Gutte - sædcellene er raskere svømmere enn jentene. MEN om du hadde eggløsning ca tre - fire dager etter sex er det mest trolig jente. Jente-sædcellene er de mest utholdende....arti, men sant.

 

Har selv ul 11. febr. Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jentefølelse jeg..men egentlig tror jeg at jeg bare får gutter:O) Så det blir spennende på ul den 5 feb:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har en guttefølelse,men har to jenter fra før....så de er vel mest sannsynlig at det blir ei jenta til... Har drømt om guttebaby,og svangerskapet har vore heilt forskjellig fra de dei to første...Spennendes!!! Skal på ul 4.2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at det blir en gutt, magefølese og har drømt om det. Har også drømt om tvillinger..så ja gleder meg til 11 feb, da får jeg vite. Er i uke 17 nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er ei lita frøken her..

noen symptomer på det her..

blir spennende og se 11februar.. ordinær ul da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet at vi venter tvillinger, og jeg har en følelse av en gutt og en jente. Kanskje fordi jeg ikke helt klarer å bestemme meg for hva jeg ønsker mest... Har fått en bonus uansett! Men tror iallefall at den ene er jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en liten Jentefølelse, men ble spådd at jeg kommer til å få en gutt.. Hehe.. Så blir jo morro å se på UL 10.feb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har guttefølelse, men er førstegangs, så har ingenting å sammenligne med. Bare tror det er gutt. Ul 15.febr, blir veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart for jeg har absolutt ingen magefølelse om hva det kan være. har heller ikke noen spesielle ting i graviditeten som er typisk gutte gravid eller jente gravid. så venter bare på ultralyd nå for å finne ut av det. men ut i fra det kinesiske kjønnskartet så skal jeg vist få en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svangerskapet er veldig likt det forrige så da blir det kanskje en liten prins denne gangen også, men magefølelsen er ikke like sterk nå. Får vite det 3 febr. Det blir utrolig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig guttefølse. Men er førstegangs så det kan jo være feil. Det kinesiske sier det er jente. Gøy om vi får vite det 22feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Måtte bare hente frem denne tråden for å se hvor mange som hadde magefølelse som stemte :-)

Magefølelsen min stemte i alle fall ikke, jeg trodde det var en jente, men jeg har en liten gutt i magen :-)

Flere som har tatt feil, eller som kanskje tippet riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...