CMH Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Altså, gullet mitt er ett år neste helg, og skal begynne tilvenning hos dagmamma neste Torsdag ( Skal gå der 3 dager i uken i starten).. Dagmamma'n har ett barn på 8 mnd fra før, og nå lurer jeg på hvordan de skal gjøre det når de skal ut å leke? Bør vi spleise på tvillingvogn eller lignende? Og når hun skal sove der på dagtid, hvordan skal vi gjøre det? Hun sover ikke godt i vogn.. Skal vi da bare plassere reisesenga hennes der eller? Og siste spm mitt er; Jobber dere sent / natt og innimellom? Jeg har innimellom vakter som går til klokken 23, og lurer på om hun etterhvert kan begynne å sove en natt over der på de seneste vaktene, eller om det er vanlig i det hele tatt..
Hobbyfotografen og Em Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Jeg har vært dagmamma. Har hatt 2 som har hatt med reiseseng, og den ene sto mer eller mindre fast her. Hadde også en og av og til to i vogn, men når det ble for kaldt ute sto han ene i gangen og den andre vogna dro jeg inn på et annet rom.. Liten gang.. men det gikk De hadde med vogn til å sove i selv. Jeg fikk også kjøpt en billig tvillingvogn.. har solgt den nå, men det syns jeg dagmammaen må kjøpe selv, er jo også hun som får igjen penger når den blir solgt. De kan du få for 1000,- om du er heldig. Ang. å jobbe natt må du nok avtale med den enkelte, jeg hadde en unge en natt engang, fikk litt ekstra da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå