Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker barna deres når de går langrenn og står slalåm?

Ungene våre har hatt Dæhli-dresser til langrenn i flere år, noe vi har vært veldig fornøyd med.

Til slalåm har vi strevd litt med å finne greie dresser som ikke er for klumpete og solide nok. Noen som har tips?

Jeg grøsser ved tanken på å bruke 3000 kr på en todelt dress til en 11 åring når den bare blir brukt en sesong. Fjorårets dress var en snowboarddress han fikk i julegave, og riktignok brukte han jakken som nr 2 vinterjakke, men den var jo like fin ved sesongslutt, og for liten i år.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten har Craft ski bukse og jakke, men jenta har swix, Er kanskje litt mere fornøyd med craft, men syns at begge er ok. Til slalom bruker vi alle sammen Skogstad boblebukser, og er kjempefornøyd med den... rimelige og slitesterke også, 400kr :) Og vanlige vinterjakker....

Er ikke helt opptimale klær i forhold til miljøet i bygda vår..... Stedet er ekstremt i forhold til alpint skiutstyr, en trend, jeg ikke gidder å hoppe på....

Skal nevnes at vi bor i et stort vintersport sted, og det merkes på vinterklær moten.... :( Ikke alltid til det beste...

Jeg ser ingen barn gå med HM- dresser (etc.)på skolen eller barnehagen...:(

Skrevet

sjekk ut barnogleker.no

Skrevet

Takk for klestips. Hadde glemt Stormberg, og de hadde jo til og med nettside. Bestilte en hel del for det var jo kjempetilbud der. Så nå har vi i alle fall bukser til begge de største til neste år, samt en del fleece og votter.

Veldig fornøyd nå! :))))

Skrevet

Vi kjøper Phoenix til mini, dyrt ja, men selger det til halv pris neste sesong:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...