Gå til innhold

145 nydelige slag i minuttet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på min første kontroll hos legen i dag. 13+2 uker. Var veldig spent på om jeg kom til å få høre hjertelyden. Siste svangerskap hørte ikke jordmoren hjertelyden da jeg var 13 uker, fikk ny time 2 uker senere. Da hun ikke fant den da heller, fikk jeg ul på dagen. Ul viste dødt foster ca 9 uker. Den hadde vært død inne i meg i ca 6 uker:(

Har ikke klart å glede meg, har forberedt meg selv på at den er død denne gangen også. Derfor var det helt himmelsk å få høre hjertelyden i dag!! Måtte gråte en skvett... Nå kan vi endelig begynne å glede oss og forberede oss på det som skal skje:) Happy day!!

I tillegg var jeg innom apoteket for å kjøpe elektrisk brystpumpe på salg. Snille damen gav meg babypakken og et stelleunderlag selv om jeg er kommet så kort:) Dette gjorde dagen enda bedre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en deilig følelse!! Jeg fikk og sett på ul for 2 dgr siden at alt var ok. Legen hørte ikke hj slag uka føre. Jeg var skikkelig engstelig for jeg mistet i ma uke 14 i juli. Men nå skal det gå bra med oss!! Er 13 uker i morgen. Hvilken kjede (apotek kjøpte du pumpa) klem

Skrevet

Ja, nå skal det gå bra:)

Kjøpte pumpa på Vitusapotek. De har 30 % på alt Avent. 625 kr kosta den:) Det er bestillingsvare i de fleste apotek. Hadde manuell pumpe sist, SLITSOMT!

Skrevet

Oisann så bra!!! Bruker vitus og min onkel driver den. Da skal jeg jammen m bestille jeg også!! Ja enig at manuell er no dritt.. Kos deg m spiren. klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...