Gå til innhold

fytti.folk eier ikke folkesikk,komme bare rett inn i huset her

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på badet(stod i dusjen) går ikke akk ut og åpner døra da jeg da men...plutselig kommer det en inn i gangen og sier "hallo"...går ikke akk ut fra badet da el jeg.. så hører jeg han går ut,så da går jeg opp i 2egt for og se hvem IDIOT dette var.. var en eller annen som kjørte ut varer fra en butikk da..

faen til frekkhet.. går ikke bare inn i et hus selv om det ikke er låst og ingen åpner da....!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp derfor låser jeg ALLTID døren selv om vi bor i et stille område.

Skrevet

er det jeg stortsett gjør også..

ikke første gangen dette her.

var når flyttet hit og..

gubben var på fiske tur på andre siden av landet..

skjedde på kvelden,heldivis var døra låst da..

var noen som listet seg rundt huset,dagen etter hadde de stikki av med postkassa vår da..

hva slags verden er det blitt... hjelpes..

Skrevet

fyttikatta ja :S

tenk om jeg hadde sovnet på sofan,og blitt vekket av en som IKKE hører hjemme her a... vræææl....

Skrevet

Så ekkelt da! Kunne jo vært hvem som helst også som kom inn. Vi låser alltid døra her.

Dårlig folkeskikk å bare gå inn når ingen åpner døra, ja. Vet du hva slags butikk han kom fra? Hadde ringt og klaget, jeg.

Skrevet

var det jeg ikke fikk med meg :(

hadde jeg fått med meg det så sku den pers fått sparken..

vi har da hustelefoner og mobiler nå til dags så hadde gått ann og ringe der...

så hadde den pers funnet ut at var feil hus

Skrevet

Ingen her som pleier låse dørene der jeg bor. Jeg låser døren hvis jeg ikke vil folk skal komme inn når jeg feks er i dusjen eller vil hvile, men kjellerdøren vår er alltid åpen (utenom når vi reiser bort......)

Vil tro han har gått feil, ofte leverer butikker ut varer til gamle folk, og da går de rett inn slik at de skal slippe å komme ut og åpne. Han har nok bare gått feil. Hvis jeg skulle levere noe og ingen åpnet og døra var ulås hadde jeg også ropt inn i gangen ......(er døra ulåst betyr det jo somregel at folk er hjemme)

Skrevet

nei der går grensa.. INGEN skal inn den døra her uten at jeg åpner opp..

men nå er den låst..

ringte firma (tror jeg fant riktig,ei venninne av svigerinna mi har hatt det samme prob) nå og fortalte hele historien (men sa klart og tydelig jeg er ikke sikker på om det der dere,så sjekk opp leveringer i går)

han dagli lederen fikk jo helt sjokk..

som han sa og man kommer ikke bare inn selv om døra er ulåst og ingen åpner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...