Billie2010 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Det er litt artig med sånn kinesisk kaldender for å prøve å finne kjønn Meeeeen det forvirrar meg mest. Den skal vere 99% sikker, men bruksanvisninga på den er varierande. Nokre seier kvinna sin alder ved befruktning og andre seier kvinna sin alder ved fødsel. Det gir ulikt resultat frå kalender til kaldender med andre ord. Nokon som kan hjelpe?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 og det finnes 2 forskjellige typer har jeg sett.. første gang jeg prøvde ble det jente og andre gangen en gutt... :S husker ikke hvor jeg tok de men det var ikke på samme side
Billie2010 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 ååh, då so Eg lurar på ein ting til: må eg inn på innlegget mitt for å sjå om eg har fått svar eller kan eg finne dette ein annan plass?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 må dessverre inn på inlegget og sjekke selv sku vært sånn varsel når noen svarte på innlegga
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 http://mammanett.no/graviditet/kinesisk_kalender her er det en etter denne er det er det jente på meg.. http://www.bestbabyproducts.com/chart.html og denne gutt... så disse her stoler jeg ikke på akkurat :S
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Denne her på barn i magen stemmer på mine 3..da går du ut fra din alder når barnet blir født samt mnd unnfangelsen fant sted.. jeg har gutt jente venter gutt:)
Snuppa! Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Alle kalenderene sier jente på meg, men venter gutt, så hvis jeg ikke ender opp med en jente i mars tar jeg dette med en klype salt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå