Gå til innhold

Mine HCG-resultat i min 7. uke av svangerskapet:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg få takke for alle de flotte tabellene dere ga meg i dag:) Ikke alltid så lett å forstå, men kom fra til at jeg til slutt burde være et sted over 7500 i alle fall.

På mandag var jeg ca 6+0/6+1-2 et sted. Da hadde jeg 19000 i hcg og i dag hadde jeg 35412! Så stigningen er kjempefin og gyn sa at noen gynekologer ville kanskje sagt at hcg er for høyt i forhold til at han ikke fant hjerteaktivitet på mandag, men han visste bedre sa han. Så han mente at jeg ikke trenger å engste meg og at dette kommer til å gå fint. Han spøkte til og med med at hadde han ikke visst bedre ville han trodd det var femlinger der inne:) Men det er altså ikke det altså:)

Så da får jeg senke skuldrene og bare slappe av sp godt jeg kan frem til UL på mandag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hærlige nyheter!!! Gratulerer :D

Skrevet

Åhhh. så utrolig her å lese Maddemor =)

Har tenkt mye på deg idag...

Skrevet

Å så godt å høre. Jeg hadde hcg verdier på 14000 da jeg var 6 uker på vei, Da synes legen det var rart at de ikke så hjertet(siden verdiene var så høye). Men en annen sa det ikke var noe rart. Så man blir jo bare totalt forvirret. Venter nye svar idag som ble tatt i uke 7+3. Er super spent!

Hvor langt er du på vei nå da verdiene dine ble målt til 35412?

Skrevet

Tusen takk:)

35412 ble målt i dag og i dag er jeg 6+3 eller etter mens er jeg 6+6, men etter EL er jeg 6+3 tror jeg.

Jeg skal ha ny ul allerede til mandag, 1 uke etter 1. ul. Når skal du ha ul igjen?

Litt i overkant spennende å gå sånn å vente og ikke vite synes jeg....

Skrevet

Så flott, maddemor!! Nå kan du vel puste lettet ut? =)

Husker jeg hadde en enorm hcg sist da jeg var omtrent like langt (uke 7)- 170 000- så ble sendt på UL m mistanke om tvillinger.hehe. Men var bare en der inne altså, så det er nok bare store individuelle variasjoner ute og går:)

Skrevet

Fabelaktig å høre så glade nyheter. =O)

Jeg har fulgt deg og krysset fingrene!

Skrevet

mandag skal jeg på ul og er så innmari spent. Gått i hele dag å ventet på tlf fra legen m hcg resultater men ikke hørt noe enda. Dagene blir fryktelig lange kan man si når man går slik å venter........

Skrevet

Hvordan måles hcg nivå? Er 5+1 og har ikke vært til noen kontroll enda.

Skrevet

hcg måles med blodprøve. 2 dager mellom hver blodprøve for å se om nivået stiger eller synker

Skrevet

Det var gode nyheter Maddemor ;-D

Da skal du se det går bra denne gang. Lykke til videre

Skrevet

Tusen takk jenter:)

Veldig koselig at det er sp mange som er intr i hvordan det går med meg og den lille:)

ja jeg kan nok puste lettet ut nå tror jeg. Gyn mente i alle fall det:)

Så nå håper jeg bare at UL på mandag blir en helt annen opplevelse enn denne mandagen!

Bella; da skal vi jo på UL samme dag! Da må vi virkelig inn her og oppdatere hverandre hvordan det går! Krysser fingrene for deg og du; du kan jo ringe sykehuset i morgen og si at du trenger virkelig å vite en indikasjon på hvordan dette går...

Store klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...