Gå til innhold

Dere som har flere barn...Angående soverom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barna deres hvert sitt soverom? Hvor mange barn har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to eldste på 13 og 15 har hvert sitt og de yngste på snart 2 og 4 deler rom;-)

Skrevet

Har to barn på 4 og snart 2 år, de har hvert sitt soverom. Men skal vi tredjemann en dag må to av dem dele rom, ellers må vi kjøpe større bolig..

Skrevet

Har tre barn og alle har egne rom ;)

Skrevet

De 5 eldste har hvert sitt rom, minsten sover i egen seng på vårt rom og de to siste deler rom.

Skrevet

Bra spørsmål HI, jeg lurer også på andres erfaringer med dette. Jeg har bare 1 barn og venter nr. 2 til sommeren. Etter noen måneder med nattevåk på vårt foreldresoverom tenkte jeg faktisk at jentene skal dele rom. Vi har plenty plass og ekstra soverom, men hun som blir storesøster ønsker veldig at det blir sånn, og mange av vennene våre lar også barna dele soverom, og barna deres stortrives med det. Det høres koselig ut, men spørs om det funker i praksis, blir spennende å finne ut...

Skrevet

Har 3 barn. De to eldste (2 og 4) deler rom og er storfornøyd med det. Minste på 5 mnd sover i vår seng.

Skrevet

Vi har fire og per dags dato har eldstemann eget, de to mellomste (tvillinger) deler og minsten sover foreløpig inne hos oss.

Før nr 4 kom sov de andre på samme rom i familiekøye. Eldstemann synes det var fryktelig sårt når brødrene "flyttet" på eget rom, men nå har det gått seg til og fungerer greit.

Ungene syns det er trygt å dele rom, så når minstemann skal over på eget rom har storebror ytret ønske om å få dele rom med ham. Så får vi se hvordan det blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...