Bamsemums Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Vi har 3 barn, en sitter på pute, nr. 2 har et besafesete og nå trenger vi en bilstol til babyen som tar minst mulig plass i bredden. Noen som har erfaring med dette??
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 jeg har to jenter på snart 6 som sitter i besafe sine store seter eller pute med rygg om du vil. jeg prøvde besafe sin stol i mellom å den passet. nå tok jeg å heller kjøpte puter til jentene (De er mye smalere enn setet.) så jeg fikk plass til bilsete med base til den som er på vei. du kan jo ta en tur på barnas hus eller en bilforretning prøve i den aktuelle bilen du skal ha setet. selv er erfaringen at vanlige person\stasjonsvogner at det ikke er særlig plass til 3 barne seter. så vi vurderer nå å kjøpe en 7seter.
NormaJean Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Det kommer jo litt ann på hvilken bil dere har også, virker som om stolene passer forskjellig utifra hvilken bil man har. Men, vi har Acta Graco Duo Logic, som kan brukes fra 0-18kg. I vår VW Touran tar den veldig liten plass (smalt) og vi kan bruke den fra nyfødt til 4 år. Nå skal vi kjøpe ett nytt barnesete til storebror slik at lillebror tar over dette setet. I sommer kjørte vi med acta setet og ettt besafe sete (fremovervendt) og 1 voksen baki. Det gikk kjempebra, alle fikk plass og den voksne som satt i midten hadde god plass (overraskende nok) Så vil anbefale deg å ta en tur på barnas hus og teste ut dette setet. Vi kommer til å gjøre det nå, for oss er det viktig at vi ikke "mister" midt setet når vi skal ha 2 barnestoler baki.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå