Gjest Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Offh, jeg føler meg så stor og ekkel :-( Er i slutten av uke 35! Klarer ikke ta initiativ til å ha sex med samboeren min engang fordi jeg føler meg så ekkel. Blir deprimert av å se meg selv i speilet. Ser så blek ut for orker ikke ta sol (blir helt rastløs av å ligge der) og håret er helt rart. Sliten i hele fjeset og alt er bare gale med utsende. Eneste jeg liker er den svære magen, fordi jeg er gravid. Hehe. Alt annet kunne vært som normalt :-( Appelsin hud på lårene er mer synelig, klarer nesten ikke barbere meg mer på bena eller "nedentil". Har gått opp 16 kilo og prøver så godt jeg kan å være sunn, men lystene bare blir sterkere og sterkere når det kommer til godteri!!! Skal virkelig prøve så godt jeg kan å ikke spise mer snop de siste 5 ukene no.... (Som om jeg klarer det, haha)! Nei, no syns jeg tiden kan fly av gårde sånn at gutten kan komme ut. Vil ha kroppen min tilbake og selvtilliten tilbake :-( Alle klærne er nesten for liten! Undertøyet mitt passer ikke lengre heller, hehe. Flere her inne som føler seg like stygg som meg? :-P Heldigivs ikke mange uker til prinsen kommer ut...... Men blir vel bare større og større no fremover.... Må finne en måte å takle dette på! Tips anyone? Hehe :-)
Katinka_83 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Er ca like langt på vei som deg... Tok meg en tur til frisøren igår, og tok hudpleie idag, og det hjalp på humøret du gitt Og hva med å kjøpe litt selvbruningskrem hvis du føler deg bleik? Tenkte at dette var ting jeg virkelig ikke får tid til når lillemor kommer, så det er greit å ha det unnagjort nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå