Gå til innhold

Middag idag?

babyi2010 - fødeklar-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker kanskje fiskeboller, men vet ikke om jeg gidder. Kanskje pannekaker i stedet. .. Hva skal dere ha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enkelt som pølser i lompe i dag..

vanskelig og finne på ting når matlysten ikke finnes :(

Skrevet

Gryterett fra pose. Prøver å ha en blanding av skvip og orntlig mat annenhver dag. I dag er det skvipe dag;-)

Skrevet

Vi også satser på å ha "ordentlig" mat ca. annen hver dag.

Skrevet

I dag skal jeg prøve meg på Toro ovsnbakt laks. Laksefileter legges i en form sammen med sausen og litt løk, paprika etc. Stekes i 25 minutter i ovn. Serveres sammen med ris og brokkoli.

Har aldri prøvd det før, men fikk det anbefalt av en venn som mente det er knallgodt. Spennende, og verdt å prøve. Sunt også ;-)

Skrevet

Mmm, pannekaker hørtes godt ut :o)

Skrevet

Idag skal vi helt enkelt ha pølse og potetstappe:O) enkelt og helt greit, jenta mi på 8 elsker det! Også tar det jo 5 min å lage det... me like! Sjelden vi gjør det såpass lettvint da, men innmari godt noen ganger.

Skrevet

Vi hadde fiskeboller igår, veldig godt!! :) Syns det er litt styr, i og med at formen ikke er på topp, men det var verdt det.. spesielt når sofaen er tilgjengelig etterpå :)

Idag aner jeg ikke hva vi skal lage.. har liksom lyst på noe godt, men vet ikke hva :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...