babyi2010 - fødeklar- Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg tenker kanskje fiskeboller, men vet ikke om jeg gidder. Kanskje pannekaker i stedet. .. Hva skal dere ha
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 enkelt som pølser i lompe i dag.. vanskelig og finne på ting når matlysten ikke finnes
ellen-propellen Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Gryterett fra pose. Prøver å ha en blanding av skvip og orntlig mat annenhver dag. I dag er det skvipe dag;-)
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 Vi også satser på å ha "ordentlig" mat ca. annen hver dag.
2010 Mammaen Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 I dag skal jeg prøve meg på Toro ovsnbakt laks. Laksefileter legges i en form sammen med sausen og litt løk, paprika etc. Stekes i 25 minutter i ovn. Serveres sammen med ris og brokkoli. Har aldri prøvd det før, men fikk det anbefalt av en venn som mente det er knallgodt. Spennende, og verdt å prøve. Sunt også ;-)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Idag skal vi helt enkelt ha pølse og potetstappe:O) enkelt og helt greit, jenta mi på 8 elsker det! Også tar det jo 5 min å lage det... me like! Sjelden vi gjør det såpass lettvint da, men innmari godt noen ganger.
DK+2 Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Vi hadde fiskeboller igår, veldig godt!! Syns det er litt styr, i og med at formen ikke er på topp, men det var verdt det.. spesielt når sofaen er tilgjengelig etterpå Idag aner jeg ikke hva vi skal lage.. har liksom lyst på noe godt, men vet ikke hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå