Gå til innhold

Emmaljunga Scooter, er det en grei vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir den eneste vi har så det engster meg litt at man ikke kan legge ned ryggen helt, for frøkna sover i vogna på dagen....

Hun er 9 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er super, bortsett fra det med ryggen. Det funker greit til 1-åringen min, men hun har en annen sovevogn enda. Den er litt trang også.

Irriterer meg at de lager ryggen slik, men det er sikkert for at man ikke skal legge mykbag i den og bruke den hele tiden. Sleipt....

Skrevet

Jeg liker den ikke. Har hatt den i tre år nå snart. Hjulene er det verste jeg noen gang har värt borti (og jeg har hatt mange vogner för denne). Når det er grus ute så henger det seg mange steiner i hjulene. Virkelig inne i gummien, til og med ganske store stiener som har kjört seg langt inn i hjulet (noen cm store). På vinteren henger det seg et mange cm tjukt lager med snö utenpå hjuelene. Helt håplöst!! Dessuten er hjulene så utrolig brede at den smidige vogna ikke lenger er så smidig.

Skrevet

Jeg har hatt 4 stk,så fornøyd er jeg med den. Har ikke plaget meg at liggestillingen ikke er helt flat heller. Jeg har den nyeste nå, Scooter 2.0,er kjempefornøyd. Ny handlekurv,nye smalere dekk og deksel.

Det som har irritert meg mest med Scooterne er den evige skranglinga. Måtte smøre ofte. På 2010 modellen har jeg aldri smurt,og den har jeg brukt i 4 mnd ca.

Skrevet

Jeg har hatt 6 forskjellige vogner og har aldri vært så fornøyd som med scooteren;)

Brukt den siden lilleknott var 1 år og er ikke missfornøyd med noe.

Har ikke opplevd den som vanskelig å trille og jeg har hatt den med på stranden i sommer og i masse snø i vinter.

Den knirket en liten periode (da den var ny), men etter å ha smurt den litt så har den holdt seg fin:)

Lilleknott sover veldig godt i den selv om vi ikke får lagt den helt ned:)

Skrevet

Endte opp med Tautonia Timmy vi, den er litt dyrere (3495,-) men da kan man ta av det "bumperhåndtaket" og legge ryggen helt ned.

Ellers virker de veldig like!

Skrevet

Hvordan vet man at det er 2010 modell man har? Kjøpte min rett før jul... Må vel være det da. De sa det var den nyeste.. men man vet jo aldri.

Skrevet

Det er ganske store forbedringer på 2010 modellen, hele understellet med hjul og handlekurv har blitt myyye bedre!

http://www.vogndilla.com/nyheter-mainmenu-28/15-produktnyheter/288-emmaljunga-scooter-20-store-forbedringer

Hadde jeg skulle kjøpt en vogn i dag (jenta mi er 11 mnd) hadde jeg uten tvil kjøpt denne.

Siden jeg kjøpte den da hun var bare 5-6 mnd gammel endte jeg på Emmaljunga city cross som kan legges helt ned. Er veldig fornøyd med den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...