Gå til innhold

Jeg tenker å starte kurs for kvinner i Norge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hvordan være sexy i hverdagene"

.. Høres det gøy ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Ikke noe jeg ville meldt meg på, men takk for tilbudet;)

Skrevet

Og hva slags referanser har du for å vise at dette er noe du er kvalifisert til å holde kurs i?

Skrevet

fordi jeg er sexy! :) Synes bare norske kvinner er ikke generellt flink til å se bra ut på hverdagene, ikke stygt ment men har bodd en del i utlandet og merker det når jeg kommer hjem igjen..

Bare fordi det er hverdag trenger man ikke å gjemme seg i en kjedelig regnjakke osv..

Skrevet

Trenger man å kurses for det og nå da? Ja ja, jeg slutter jo aldri å undre meg over hva folk bruker penger på, så sikkert et par som stikker innom.

Skrevet

Hmmm jeg tenker å starte kurs for menn i Norge... "Hvordan være sexy i hverdagen."

Skrevet

Du høres litt ut som Heidi Alexandra Olsen, og det er ikke et kompliment!

Skrevet

Hvorfor skal man gå rundt å være sexy i hverdagen da?

Skrevet

hehe, du har sikkert et poeng (les : jeg føler meg truffet her jeg sitter i flisdressen min).

Som min mor alltid sa : Man skal ikke pynte seg hver dag, da blir det så kjedelig når man først skal på fest og ser helt lik ut som alle de andre dagene ;-)

Skrevet

Hihi!

Jeg går hjemme i permisjon, og trasker rundt i joggebukser og t-skjorter hele dagen. Er ikke hver dag jeg gidder å dusje engang (når skulle jeg vel fått tid til det med huset fullt av unger som ikke kan være uten tilsyn, og en mann som er mye ute å reiser?), og sminke gidder jeg ihvertfall ikke!

Har tenkt at det er litt synd på mannen min som må se dette tragiske synet hver dag, men han sier at han ikke bryr seg, og jeg tror han. Han er heldigvis en sånn slakke-type selv.

Når jeg skal ut av huset på en avtale, kler jeg meg selvfølgelig ordentlig og kan sminke meg og ordne håret hvis jeg vil ta skikkelig i.

Er du sjokkert?

Skrevet

Her er jeg ikke så veldig overrasket,

mange tror det handler om å pynte seg opp for mennene sine.

Er det noen her som tenker over at det handler rett og slett om sin egen velvære. Det er bare godt for kvinner å ta vare på kroppen sin, føle seg sexy. Og jeg fikk beskjed da jeg fikk ungen min, å huske godt på å sørge for å ta meg litt tid hver kveld for meg selv..Dette skulle også forebygge fødselsdepresjon.

MEN desverre er jo det ikke lett for alle og det forstår jeg, og det er urettferdig..

Man kan være fin,sexy selv om man kler seg behagelig, det er ikke snakk om festpynting...

Ta deg en tid før du legger deg, legg på litt ansiktsmaske, stell neglene dine.. Og du skal se at du føler deg myye bedre :)

Man kan være sexy med støvler, jakker osv. Det handler bare om hvordan man kombinerer antrekket osv:)

Håper ikke jeg blir angrepet av OTTAR damer her inne nå:-p (spøk)

hi

Skrevet

"Er det noen her som tenker over at det handler rett og slett om sin egen velvære. Det er bare godt for kvinner å ta vare på kroppen sin, føle seg sexy."

Der er jeg helt enig:) På en litt uggen dag så er det ingenting som funker bedre enn å ta en lang dusj, stelle neglene, ta fotbad osv. Hjelper på både kropp og sjel.

Men jeg tror likevel ikke jeg trenger å kurses i dette, men all ære til dem som tar initativ til å starte opp noe nytt:)

Skrevet

Tror nok de fleste vanlige norske kvinner og menn ville kviet seg for å melde seg på et sånt kurs:) Men med fare for å virke litt grunn så er det jo riktig at man føler seg bedre når man har gjort litt med utseendet sitt og tatt litt vare på seg selv:) Ikke nødvendigvis for andres skyld, men for å booste egen selvtillit og føle seg litt gladere.

Skrevet

Om du kommer hjem til meg og steller hus og barn en times tid hver kveld så kan vi skippe hele kurset...

Skrevet

De aller fleste trenger vel heller mer tid i hverdagen for å pleie seg selv heller enn et kurs som stjeler enda mer tid...?

Skrevet

Helt enig damer her i Norge kler seg ikke pent i hverdagen ,jeg har bodd i Barcelona og Milano.

Og er stor forskjell ja ,jenter her kler seg så slaskete liksom ,blåser i utseende sitt.

Og de verste er små barns mødre..

Jepp start et kurs du :-)

Skrevet

Og værste jeg ser er faktisk kvinner som går ut med vått hår?!?

Har man tid til å vaske håret har man tid til å føne det også..

Skrevet

Jeg føner bare håret om vinteren ,hvis jeg må ut,hvis ikke lar jeg det tørke av seg selv .Det blir bedre og tørker ikke ut av denna forbaskade føneren.

:-)

Skrevet

Hva utstråler man egentlig når man er "sexy"?

I mitt hode betyr det billig ludder på sitt værste og en som legger mer vekt på det yttre enn det indre på sitt beste. Det er langt fra noe jeg ønsker å utstråle.

Hva legger du i det?

Skrevet

Det er kanskje nettop det som er problemet her i Norge..

Kvinner antar ordet "sexy" er det samme som ludder....

Skrevet

Sexy er jo så individuelt, så om du ville være sexy for min bror, for eksempel, som driver med lange fjellturer og jakt, hadde du ikke kommet langt med velpleide negler, for å si det sånn. Han ønsker seg ei usminket friluftsberte med allværjakke og gode sko, og synes sminke og høye hæler ser uintelligent ut, har han sagt. Tar kurset ditt høyde for sånt? ;)

Ikke for å være negativ, har vært mye i Sør-Europa selv, men de har ikke fasit på sexy. Sexy er det vi tenner på, det vi synes er tiltrekkende. Selv ville jeg aldri snudd meg etter en solariumsbrun jåletype med smykker, men ser at mange synes det er tiltrekkende. Selv tiltrekkes jeg mer av Lars Monsen enn David Beckham, liksom.

Skrevet

Men hva mener du det betyr da?

I følge ordboka betyr det å virke sexuelt tiltrekkende. Hvem ønsker å gå rundt å bli lakt merke til som sexuelt tiltrekkende? Ikke jeg i hvertfal. Jeg har ikke noe behov for at det første folk skal tenke på når de ser meg er sex. Jeg vil mye heller utstråle trygghet, inteligens og ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...