mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg er snart 20 uker på vei med nr 3 og liker absolutt ikke å ha så mye vondt i hodet som jeg har : S Sist jeg hadde vondt i hodet, var da jeg måtte ta eldste mann med keisersnitt pga svangerskapsforgiftning.. skal på ultralyd den 21. 01.. men kan jeg ta opp det med de der?? skal ikke til jordmor før den 29.01.. Jeg er litt redd for å få en for tidlig fødsel denne gangen, for jeg har mensen smerter som om jeg skal ha mensen når som helst : ( liker det ikke i det hele tatt.. Når hodesmertene er på sitt verste er det så ille at jeg blir kvalm.. Men har ikke noe vann i kroppen iallefall : ) Noe positivt er det da ; ) hehe : )
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Kontakt føden og hør om du kan få komme inn til en sjekk, ikke minst med bakgrunn i første svangerskap og svsk-forgiftning.
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Da skal jeg gjøre det.. men da må jeg nok fortelle at jeg har hatt en tendens til å bevime når jeg stresser og er mye svimmel og da.. bedre å få de til å sjekke det enn å vente trur jeg..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Ville kontaktet lege eller noe jeg.. Siden du hadde svsk.forgiftning sist.. Er i uke 17 selv, og har de to siste ukene hatt vondt i hodet omtrent hver eneste dag.. Dro til legen, og alt var bra.. Fikk beskjed om at det var spenningshodepine.. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå