Gå til innhold

hva sier magefølelsen deres ang. kjønn???


MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Anbefalte innlegg

helt siden jeg var lita har jeg alltid ønsket meg ei datter, ei lita jente jeg kan pynte med sløyfer i håret og masse rosa og dulle med :) nå er jeg gravid for første gang, og har sååå på følelsen av at det er en gutt :) og det er HELT GREIT :) nå spiller det liksom ikke så stor rolle lengre åssen kjønn det er på det lille mirkalet i magen :) samboeren min ønsker seg jo en gutt, det gjør vel de fleste mannfolk virker det som! men han tror det er ei jente i magen.. hmm men hver gang jeg tenker jente, så er det et eller annet som sier FEIL FEIL - det er en gutt!!:)

 

merkelig altså.. for man har jo egentlig ikke peiling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener, for i mitt hodet er det hele tiden en liten jente jeg ser for meg.. Aner jo seff ikke om det stemmer :) Ikke spiller der noen rolle heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg en jente, men magefølelsen sier gutt. Samboeren er vel en av de få menn som syns det hadde vært koseligst med en jente først;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte i første svangerskap at d skulle bli jente.. var 100% sikker på d:) å jeg fikk rett:) har en jente på 10 mnd og er gravid igjen og er sikker på at dette også blir jente <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egenlig følelse på gutt=) Eller tvillinger, så skal bli spennende m ultralyd når den tid kommer:D Vil ikke vite kjønn da, men hvor mange det er;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også alltid ønsket meg en datter :) og var 100% sikker på at det var jente første gang! Men der tok jeg feil :) Fikk isteden verdens herligste liten gutt!! Denne gangen sier magefølelsen gutt, men jeg håper at det er en liten jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magefølelsen sier jente,men har en snikende følelse av at det kan være tvillinger..=) tror jeg må snike meg en tilig UL for å være sikker hehe=)har en gutt fra før så hadde vært morsomt med en av hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror så mange av dere tvillinger? Jeg vet ikke hva jeg tror. En dag tror jeg jente. En annen tror jeg gutt. Time will show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg hadde det nøyaktig som deg første gongen, baby06092010. Hadde alltid sett for meg ei jente, men då eg blei gravid *visste* eg at det var ein gutt. Fekk ikkje vita kjønn på ultralyden, for knøttet skjulte tissen, men det VAR ein gutt - sjølv om mannen trudde det var ei jente! ;o)

 

Denne gongen har eg ingen klar formeining om kjønn. Håpar litt på jente, så har me ein av kvar. Men viktigast at han/ho er frisk, så klart, og trur i grunnen at guttar er vel så "enkle" som jenter, særs i tenåra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..kjenner igjen de tankene, hadde hvert koselig med ei jente nå..

Jeg er 3.gangs og har 2 gutter fra før. Magefølelsen sier jente...men vet jo ikke...får vente til ul i april......leeenge til!!! He he he=)

samme hva det blir da...gleder meg=) Lykke til alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang var jeg sikker på at det var jente, og det var det. Har hele tiden hatt på følelsen at jeg skal ha 2 jenter, så tror det er jente en gang til. Men det er samma hva det er, frisk er viktigst:)

Ups, tvillinger har jeg ikke tenkt på en gang... får sjokk da, hvordan skal det gå med 3 små og mann som reiser en del...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 gutter ifra før og magefølelsen sier gutt denne gangen også! Og det gjør ingen ting, men det hadde vært moro med ei lita jente også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig ingen formening om hva jeg tror det blir, men i en drøm jeg hadde før jeg visste at jeg var gravid var jeg gravid og fikk en gutt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei lita jente fra før, og tror at det blir en gutt denne gangen=) MEN- det trodde jeg jo sist også, så magefølelsen min er kanskje ikke av de beste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig klar på at jeg kom til å få jente sist, og det stemte.

Nå har jeg en veldig klar guttefølelse. Blir spennende å se, langt fram før jeg muligens får se det på UL... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...