Gå til innhold

hva sier magefølelsen deres ang. kjønn???

Anbefalte innlegg

helt siden jeg var lita har jeg alltid ønsket meg ei datter, ei lita jente jeg kan pynte med sløyfer i håret og masse rosa og dulle med :) nå er jeg gravid for første gang, og har sååå på følelsen av at det er en gutt :) og det er HELT GREIT :) nå spiller det liksom ikke så stor rolle lengre åssen kjønn det er på det lille mirkalet i magen :) samboeren min ønsker seg jo en gutt, det gjør vel de fleste mannfolk virker det som! men han tror det er ei jente i magen.. hmm men hver gang jeg tenker jente, så er det et eller annet som sier FEIL FEIL - det er en gutt!!:)

merkelig altså.. for man har jo egentlig ikke peiling!!

Fortsetter under...

Annonse

Har også alltid ønsket meg en datter :) og var 100% sikker på at det var jente første gang! Men der tok jeg feil :) Fikk isteden verdens herligste liten gutt!! Denne gangen sier magefølelsen gutt, men jeg håper at det er en liten jente!

Hehe, eg hadde det nøyaktig som deg første gongen, baby06092010. Hadde alltid sett for meg ei jente, men då eg blei gravid *visste* eg at det var ein gutt. Fekk ikkje vita kjønn på ultralyden, for knøttet skjulte tissen, men det VAR ein gutt - sjølv om mannen trudde det var ei jente! ;o)

Denne gongen har eg ingen klar formeining om kjønn. Håpar litt på jente, så har me ein av kvar. Men viktigast at han/ho er frisk, så klart, og trur i grunnen at guttar er vel så "enkle" som jenter, særs i tenåra.

..kjenner igjen de tankene, hadde hvert koselig med ei jente nå..

Jeg er 3.gangs og har 2 gutter fra før. Magefølelsen sier jente...men vet jo ikke...får vente til ul i april......leeenge til!!! He he he=)

samme hva det blir da...gleder meg=) Lykke til alle sammen=)

Annonse

Første gang var jeg sikker på at det var jente, og det var det. Har hele tiden hatt på følelsen at jeg skal ha 2 jenter, så tror det er jente en gang til. Men det er samma hva det er, frisk er viktigst:)

Ups, tvillinger har jeg ikke tenkt på en gang... får sjokk da, hvordan skal det gå med 3 små og mann som reiser en del...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...