Gå til innhold

Har dere 180 eller 150 seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp bestilt ny rammemadrass, og vurderte en stund og gå ned til 150, men det ble heldigvis 180. Har ofte minsten i senga vår om natta, og føler at 150 vil bli veldig trangt.. Med ny baby på vei som sannsynligvis også kommer til å sove endel i vår seng er det greit med litt plass synes jeg. Så hva har dere? Bare lurer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

180, har lyst til å oppgradere til 200x220 neste gang :-)

Skrevet

Har 180 cm. Kunne fint hatt enda større, hehe!

Skrevet

Gikk fra 120 (nyforelsket..kniiis) til 160 og synes vi har verdens største seng. Planen er å holde lille pirat unna senga, men man vet jo aldri nå hun blir større.

Skrevet

Vi har 200*210 cm og kunne ikke hatt mindre. Og vi har barnefri sone i sengen vår.. :-)

Skrevet

vi har 120 seng! den er aaaaltfor liten, men før vi får flyttet et annet sted har vi ikke plass til noe større seng.. tror jeg kommet til å ville ha 180

Skrevet

Vi har 180, og ville aldri i verden gått ned i størrelse, heller opp :)

Skrevet

Vi har 150 seng, og det er for lite. Akkurat nå har vi 150 sovesofa siden vi sover på stua frem til vi kan flytte inn i den nye leiligheten, men når vi har kommet oss under nytt tak så blir det ny seng (tror jeg...he he)

Skrevet

Vi har 160 og kunne fint ha byttet den ut med en på 3 m. senga vår skulle være barnefri den, men det fungerte dårlig. Begynner å bli lei av en fot eller en albue i ryggen eller i magen om nettene.

Skrevet

150, perfekt for oss to alene, men litt trangt med de små på besøk, og litt trangt når jeg har skadd fot. Så når vi skal ha ny etterhvert så skal vi ha minst 180.

Skrevet

180, men skulle gjerne hatt større!! Hadde 120 da jeg bodde alene.

Skrevet

180 seng. Ingen unger som kommer oppi til oss, så vi har god plass, hehe:)

Skrevet

Vil helst ha 200 jeg :o) vi har 150, og skal minst ha 180 neste gang :)

Skrevet

150x200 akuratt passe til oss to. ungene har jo egne senger å ligge i :-))

Skrevet

vi har 150.. perfekt når ingen barn ligger der.. men kan ikke tenke meg å ha en større.. han ligger inntil meg uansett.. så jeg får ikke noen større plass lell jeg.. men hvis ungene ligger der så kan det være at en av oss legger oss i senga til ungene.. så vi skal ikke ha større enn 150.. perfekt..

Skrevet

Vi har 180:) Kunne godt hatt større, men tviler på det kommer med det første;)

Vi gikk fra 120 til 180, så da vi fikk den og la oss i hver vår ende av senga, lå vi og vinket til hverandre, hehe. Det var sååå stor forskjell!;) Ville aldri hatt 150 etter vi har hatt 180 nei :)

Skrevet

160 er senga vi har. Når den skal byttes ut blir det 180 seng.. Har egentlig god plass, da den sengen er kun for oss voksne å sove i. Barna kan komme inn om morgenen for å kose - men ikke noe anne. Dem har sine egne senger å sove i.

Skrevet

Har 150, og skal definitivt ha MINST 200 når vi kjøper ny!!

Skrevet

Har 180.

Men nå snorker han så fælt at jeg har flyttet til barnerommet, og der deler jeg en 90 seng med babyen. Han har hele 180 til seg selv.

Skrevet

Har 180x200. Funker bra.. Lillegutt paa snart 3 mnd sover i egen seng, men jeg tar han opp i senga vaar paa maarran naar pappaen drar paa jobb og lillegutt har vaakna for aa faa mat. Er jo saa godt aa kose om maarran <3

Vi har ingen regel om at senga vaar er en barnefri sone. Da han var nyfödt som lillegutt overalt, foruten om i sin egen seng. Saa endte med at vi la han i senga vaar saa vi ogsaa kunne faa sove litt. Han skal helst sove i sin egen seng naa, men med unntak om han er syk etc <3

Skrevet

Vi har 180-seng, og det er deeeeilig=) Oppgraderte fra 150 tidligere i vinter, og må si at det er superdigg m litt armsleng, og spes siden lille rampen som regel kommer over i senga vår iløpet av natta. I natt lå vi faktisk på tvers av senga (ikke spør hvordan el hvorfor;), mens mannen lå skvist ut på kanten på den andre siden stakkar:p

Skrevet

Vi har også 160, og det er ofte trangt om plassen:)

Skrevet

Vi har 180cm , men da eldste var baby sov vi på 130cm.

Han falt aldri i gulvet:-) Men etter vi fikk 180cm seng har han falt i gulvet tre ganger.

Han er snart 8 år og har ikke fått mèn altså. Tror jeg slappet litt mer av når sengen var så stor:-)

Skrevet

180, kunne gjerne ha vært større :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...