Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Ungen suter jeg har ingen ting å gi.kjennes ut som alt er pumpet ut av meg.energi løs å trøtt.gleder meg til barnehage start.syns ikke det er så stas å gå hjemme hver dag..har det egentlig ikke noe bra i det hele tatt.
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 det er mange som har det slik, desverre... har du noen som kan ha barnet en dag eller 2.. slik at du får et lite avbrekk , og kan tenke litt på deg selv, og gjøre akkurat det du har lyst til ? sender en trøste klem din vei.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Huff, det høres ikke lett ut, samtidlig som det høres kjent ut.. Det blir bedre selv om det er en liten trøst akkurat nå, i de verste periodene levde jeg kvartervis. Høres dumt ut, men jeg sa til meg seg når ting sto på som verst, at et kvarter til klarer jeg, bare et lite kvarter, det er kun femten minutter og det går fort. En annen ting er å kunne finne og ta godt vare på de små gledene i hverdagen. Latteren, leken, så søte de er når de sover.. Til og begynne med må man virkelig lete, men når man finner de små tingene klarer man å fortsette et kvarter til. Sov når barnet sover og prøv å spis sunt, kanskje trene litt. Vi gjorde pilates og arobic i stua hver morgen og det ga faktisk litt mer overskudd, dessuten så var det gøy. Spill litt livat musikk i bakgrunnen som kan løfte sinnstemingen. Hvis barnet legger seg ca 19 og sovner ok så prøv å få litt tid til deg på kvelden. Bare for å slappe av og sitte stille i en periode. Mine har "endelig" blitt store og det er helt forferdelig, jeg savner faktisk den tiden da de var små og ting var "enkelt". Kanskje jeg bare husker det som enkelt for ting gikk så fort, iallefall i ettertid. Ta vare på deg selv
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Ps: Har du sjekket jernlagrene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå