Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Skal intervjue noen som vaskehjelp i dag, vi tenker at personen skal komme 2 ganger i mnd.Hva gir en i timelønn?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Min kommer annenhver onsdag, så det er jo ca 2 ganger i måneden. Hun bruker ca 3 timer på huset mitt og får 550 kroner per gang.. Så det er vel ca 180 kroner timen eller noe sånt...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 jeg vasker og får 150 kr timen,men i dag klarte jeg å knuse kuppelen til ei bord lampe,var et uhell da jeg skulle vaske under trappa,og stos bak en pult. jeg skereiv en lapp at jeg var lei for det og at jeg skal betale for meg . Håper det ikke var noe arvet,så ut som en jeg så på ellos ,håper det. huff
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 den var kiip!!! men uhell kan skje og det vet jo alle:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Vi betaler 200 kr pr time hvitt. I dag har vi vaskehjelpen annenhver uke i ca 2 timer pr gang, men nå som vi straks blir tre så har vi tenkt til å hun kommer hver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå