Gjest Gul stjerne Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har nå ucan2 netcom, men siden jeg vil bytte ut drittelefon og abonnementet virker dyrt, vil jeg bytte.Fastpris pr mnd 139. Ringer lite,men har regninger på 5-600.
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Uff, ucan2 er dritdyrt ja! Har hadd d abb før. På en telepriser.com, kan du skrive inn hvor mange minutter du ringer for i mnd og hvor mye sms du skriver, så regner dem ut for deg. så kommer det opp hvilket abb som er rimligst for deg. Jeg bruker ludo-abb, det ble billigst for meg.
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Det het forrestn telepriser.no. Her er en link: http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden/mobiltelefoni?calcType=MOBIL&type=get_calc_xml&antRader=20&linjeleie=&forbruk=medium&dekningFylke=0&betalingsform1=Kontantkort&betalingsform2=Abonnement&totMin=109&fordeltPa=70&fordeltPaEnhet=1.0&minDag=109&minHelg=0&minMobil=88&minFast=21&antSMS=127&antMMS=5&antMB=2&antMobilsvar=10&submit.x=93&submit.y=13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå