Gå til innhold

Datteren min:))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sitter jeg her da, mens tulla leker, snakker og spreller på gulvet. Jeg er verdens heldigste og elsker henne så mye at det gjør vondt. Jeg kan sitte å se på henne, tenke på henne og kjenne tårene kommer. Nå er hun blitt 5 mnd - tiden går fort. Tenker tilbake til da vi kom hjem fra sykehuset, da syntes jeg det var alt annet enn enkelt. Tok tid å bli kjent, finne ut hva hun ville, hvorfor hun gråt - og jeg gråt med... Det er så mye fokus på graviditet så jeg fikk meg en overraskelse og to da vi kom hjem... Men det har gått kjempebra, hun er fantastisk:))) Dette er det beste som har skjedd meg.

Tenkte jeg skulle på en "stram" slankekur nå (for det trengs) men det var visst ikke forenelig med amming.. vel vel, så får kilo være kilo en stund til.. Men det gjør ikke så mye for jeg er verdens heldigste, med en vakker, aktiv liten solstråle:))) som fortjener det beste fra meg. Elsker deg lille venn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre :) Vi har det slik her også. Nå sover hun og heldigvis for det.. tett nese og snørr på en 4 mnd gammel tullepirat er ikke enkelt.. puh, men du verden så koselig vi har det ellers.

I går lo hun høyt for første gang, både jeg far og lo med.

Herlige ungene!!

Skrevet

ååå... den latteren er bare vakker og smittende:) Det er morsomt når de småskravler med seg selv også. Nå har tulla her sovnet også, litt deilig det og (så får jeg vasket opp og ryddet litt). Håper hun blir snørrfri snart da Rampogni... hi hi..

Jeg var ikke noe babymenneske før jeg fikk barn. Jeg likte babyer og syntes de var søte men det var det - og nå er jeg verden største tulling selv. Viser bilder på mobilen og snakker om henne... Sikkert uinteressant for mange i omgangskretsen min, men her kan jeg liksom leve ut babygalskapen min... he he... Rett etter fødselen sa jeg: aldri mer! Men nå tenker jeg: kom så med det (om jeg skulle bli så velsignet med å få en til)...

Skrevet

har det på samme måte.. Gråter av lykke over min lille sønn, han er FANTASTISK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...