Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er førstegangs og ønsker synspunkter på hva slags vognpose vi skal velge, og håper dere her inne kan hjelpe oss litt. Vi bor i nord og har termin i slutten av mars, kommer nok til å være mye ute på trilletur og la den lille sove ute i vogna når det er anledning for dette. Takker på forhånd for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville helt klart valgt Troller Igloo ull og dunpose!! Der er det ull i bunnen og din i toppen. Kjempe bra :-) vi kjøpte og forlengerdel som faktisk gjør det mulig å bruke den til de er hele 7 år gamle! Denne posen kom også vest ut i test av vognposer!! :-)

Skrevet

Skulle selvfølgelig stå: best i test!

Skrevet

Vi har brukt Voksi Classic fra Ullkorga til begge våre barn, og har kjøpt ny til den tredje som kommer rundt 10.mars, fordi vi trodde vi ikke skulle ha flere og solgte den gamle for en stund siden. Vinterdyna er av ull og sommerdyna som kan kjøpes ekstra er av bomull. Denne posen kan også brukes lenge siden den vokser med barnet/kan brettes ut. Den er også fin å bruke som lekeunderlag eller til å legge babyen på når du er på tur og det er så varmt at du vil ta en rast i parken.

Jeg har jobbet i barnehage i 14 år og har en god del erfaring derfra med ulike poser og vil klart anbefale en Voksi Classic eller en god dunpose. Når det gjelder dunposer er det lurt å sjekke forbruker-test før du velger merke fordi der er noen som i test har vist seg svært lett-antennelig.

Noen synes Voksi Classic ruver mye i vognen og dersom du velger en vogntype som er smal i utgangspunktet er det kanskje bedre med en dunpose.

Men... jeg holder en fortsatt en knapp på Voksi classic! Husk at de små nurkene våre liker å ligge trangt. Du vil aldri oppleve at barnet ditt blir kald i denne posen! Jeg bor på østlandet og vi har nå hatt flere uker med temperatur på mellom -15 til -30 grader. Når det er så kaldt har du selvsagt ikke en baby ute. men jeg ser flere foreldre som bruker Voksi når de går til og fra barnehagen i disse dager.

Lykke til med valget og aller mest med babyen som kommer snart :o)

Skrevet

Jeg har kjøpt voksi urban. Den er best i test. Er samme pose som Igloo Troller.

Igloo Troller får du bare kjøpt på barnevognhuset Rudo som ligger i Oslo.. Her er det forklart om forskjell på de to posene:

HTS Voksi leverer Iglo Troller til Rudo Helgesen AS . Iglo Troller er et privat brand av Voksi Urban. Forskjellen på Iglo Troller og Voksi Urban er at sømmene på Iglo Troller går rett over, mens de går i bølger på Voksi Urban. I tillegg selges ikke Troller med pingvinpute og pingvinglidelås. Vi mener derfor at vi kan si at Voksi Urban også er testvinner (se Foreldre og Barn nr. 1 - vinterposetest).

Vi gjør oppmerksom på at Rudo Helgesen AS i sine salgsargumenter sier at Iglo Troller er samme pose som Voksi Urban. Rudo Helgesen AS har 3 butikker i Oslo hvor man kan få tak i Iglo Troller

Så Skal du ha best i test pose så velg Voksi Urban.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...