Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 ... Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre faktisk. Ser at det er flere her inne som har det ganske likt som meg, men det føles bare ikke bra. Gråter hver eneste dag, av både reelle og sikkert teite ting, men mannen min har ingen forståelse eller empati i det hele tatt. Vi krangler nesten hver eneste dag, han blir sint og sier at jeg er ubrukelig og at det var en kjempetabbe å bli sammen med meg, jeg ender opp i krampegråt og han ber meg slutte å grine så jævlig. Jeg kan ikke tro at dette er bra for barnet, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... det er for sent å ta abort og jeg elsker jo mannen min over alt på jord. Er det noen som har noen tips til å roe ned hormonene, og/eller kanskje tips til forklaringer om hvordan det er å være gravid, sårbar og hormonell til en mann? Om ikke noe annet hjalp det litt å skrive ned følelsene sine et sted ingen vet hvem jeg er...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Huff, fælt å høre at mannen din har så lite forståelse for hvordan det er å være gravid og hormonell!! Kjenner jeg blir sint på han. Trøsteklem til deg ! (har desverre ingen gode råd)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå