Gå til innhold

Kynnere? Er 13+3...

Stolt alenemor til tre små

Anbefalte innlegg

Skrevet

I gpr og i dag har jeg lagt merke til at på morgenen og under sex så strammer livmora seg så den blir hard som en ball.. Det holder seg en liten stund, et minutt, kanskje mer, også slipper det taket.. Kan det være kynnere så tidlig?

Er andregangs, har ei snuppe på 11 mnd fra før.. Og som de fleste kanskje har fått med seg, så mistenkes det at jeg bærer på tvillinger..

Kan det være kynnere, eller noe annet? Hvis det skulle være kynnere, er det normalt å få det så tidlig, og har det noe betydning om man bærer en eller to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeelt vanlig at livmora strammer seg under sex.

Har du kontaktet jordmor for å få henvisning til tidlig ul pga mistanke om tvillinger? :)

Skrevet

Joda, men det skjer utenom sex også, som i dag tidlig, da jeg bare lå helt vanlig på ryggen og leste ei bok..

Nei, jeg har ikke gjort det enda, litt tlf skrekk, så jeg manner meg opp til det.. Vil ikke høres dum ut da jeg ringer heller.. :P

Skrevet

Hei!

Dette tror jeg skjer med meg også. Har ikke merket noe under sex, men om morgenen mens jeg fremdeles ligger i sengen, eller når jeg sitter i sofaen og ser tv! Merker liksom at det skjer noe med magen, kjenner etter og da er den veldig hard, akkurat som om noen har pumpet livmoren opp! Kjenner livmoren godt fra navlen og nedover. Gir seg etter en liten stund.

Dette er første graviditet for meg og har vart i ca en uke, siden 15+0. trodde kynnere ikke begynte så tidlig?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...