Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Vurderer dette som første vogn, men de fleste kommentarer og vurderinger jeg har lest dreier seg om kun sportsvogndelen.... Erfaringer om baggen og evt bilstolen mottas med stooor takknemlighet
Lykke X 4 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Har sett bagen i butikk. Den er temmelig lang, men smal. Synes kalesjen virker litt lite lun. Og synes bagen kanskje kunne vært litt dypere. Ellers er den veldig fin. Liker det lune baglokket.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har alle tre delene . Har ikke brukt sportsvogndelen enda fordi min baby bare er 3 mnd. Jeg må bare si at jeg er UTROLIG fornøyd med vogna og bilsetet. Jeg har kjøpt voksi urban posen til å ha i bagen og den passer perfekt. Det er absolutt lunt og varmt. Har vært ute masse i vinter og vogna er godt i kaldt vær og på snøføre. Kurven under er stor og bagen ligger høyt oppe (i motsetning til feks Bugaboo). Jeg anfefaler Brio Go på det varmeste, og jeg har forsøkt mange vogner. Når det gjelder bilsetet er det kanskje lurt å kjøpe Isofix. Vi har ikke det og vi må koble bilsetet fra for å legge babyen oppi, fordi bilbeltet er i veien. Det er litt tungvidt, men ikke veldig. Babyen ligger godt i bilsetet. En herlig vogn!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Er det noen som merker noe til at baggen er vinglete? Har sett på den i butikk og den virker litt løs.
mittlillegull Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Har både bag og bilstolen (Vognen og forsåvidt) og har vært veldig fornøyd med den. Bagen er lun og god, helt supert med alt i ett. Anbefales. (Mulig at jeg skal selge vogn, bag og bilstol om du skulle være interessert)
Lykke X 4 Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Hvorfor skal du selge din Go, mittlillegull? Var det noe du var misfornøyd med? Lurer fordi jeg har lyst til å prøve den ut
mittlillegull Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Selger den kun fordi jeg skal prøve noe annet! Er superfornøyd med vognen. Kjempegod å trille, lun og god vogn. derfor vurderer jeg bare å selge..
mittlillegull Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 http://vogndilla.com/barnevogner-othermenu-49/306-brio-go-unike-kvaliteter Her står det jo litt om den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå