Gå til innhold

kan dere anbefale meg en bil? / seter helst

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har plass til barnevogn også?

Er litt i villrede, ønsker meg en bil med 7 seter, men synes ingen av dem har plass til vogn eller bagasje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford S-Max er vel en meget god bil som har 7 seter, plass til barnevogn og 3 barneseter bak på rad på engang. Vennina mi har den og er veldig fornøyd.

Skrevet

7!!!! seter helst.. :D så det ble feil i overskrifta...

Skrevet

Peugeot 807. :o) Får du ikke plass i den så er Caravelle neste.

Ford S-max og nyere Ford Galaxy har forresten oppbevaringsluker i gulvet foran baksetene og kan derfor ikke brukes sammen med bakovervendte bilseter med støttebein. Kjekt å vite hvis man har barn i bilstolalder.

Skrevet

Vi har volkswagen touran, 7 seter. Har en litt stor simo vogn, og den går inn kjempefint. Har så langt bare ett barnesete i foreløpig. De to siste setene ligger nede i gulvet på bagasjerommet, så er ikke plass til barnevogn så lenge setene er i bruk. Har hatt den siden september ifjor, fin bil på vinterføre..

Skrevet

Vi er i samme dilemma som deg.. 4 unger, hvorav den eldste er 190 cm høy, dvs må være skikkelige seter til oss alle. Vi må ha plass til to store hunder og tvillingtrille.

Vi kommer enten til å velge en caravelle lang(multi) eller en landrover defender(9seter). Begge disse har god plass.

Skrevet

Hei hei : ) jeg kan ikke noe annet enn å anbefale Volvo XC90 på det sterkeste.. Jeg kjører dette selv.. 2004 modell min og så lenge man ikke trenger helt ny bil så er dette en super bil : ) Den er det 7 seter i, god plass inni og plass til en barnevogn baki med alle 7 seter oppslått.. Og fordelen er at hvis du har veldig små barn som sitter i små seter enda så slipper du å stå krokbøyd med ryggen, det er det beste med hele bilen.. Jeg har spart mye på ryggen min med det.. Det ser kanskje ut som en kjempe stor bil, men jeg syns ikke den var så stor å kjøre.. MEn jeg anbefaler denne type bilen på det sterkeste fordi jeg rett og slett har forelsket meg skikkelig i denne bilen : )

Lykke til videre med billetingen : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...