Gå til innhold

Noen andre som har opplevd dette ubehaget?


*Idae123

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med at jeg brått kan sitte stille og rolig i sofaen, og brått så skyter hvilepulsen min seg opp i været, så det føles som om jeg har gått opp en tung trapp.. det er så ubehagelig og jeg blir rastløs, og også litt engstelig, for det skjer så fort, uten forvarsel.. Jeg har tatt dette opp med legen men han kunne selvfølgelig ikke riktig si hva det er, han tok e.k.g av meg men den var bare bra...

 

Noen andre som har opplevd dette ubehaget?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måten - også når jeg ikke er gravid. Men det er langt verre nå som jeg er gravid. Har snakket med både lege og jordmor om det, og har blitt forsikret om at det er et helt vanlig fenomen som rammer gravide i større grad enn andre. Det eneste du kan gjøre er å la det gå over av seg selv. Dersom det hjelper å legge seg ned e.l. for at det skal gå fortere over, så er det bare å gjøre dét. Ellers er det altså bare å vente til det gir seg.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har noe som kalles ujevn hjerterytme.. Dette er svært arvelig(min far og alle hans 4 søsken har det). Det er helt ufarlig, men veldig ubehagelig. Er slik som du beskriver det:)

Men er dette bare nå som du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være i forbindelse med kynnere? Vet ikke helt hvordan det er for deg, men i begynnelsen da jeg fikk sterke kynnere gikk pulsen veldig opp, i tillegg til at jeg følte jeg ikke fikk puste skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...