Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har begynt et nytt og bedre liv etter nyttår. Mitt tidligere kosthold besto av brødskiver med nugatti,middager bestående av kjøttdeig, pølser og feite sauser,ingen grønnsaker. Jeg drakk bare melk og brus, nesten ikke vann. Spiste en middels stor sjokolade hver dag. Nå har jeg lagt om og spiser 4 knekkebrød eller klibrød til frokost med leverpostei eller ost Det samme til lunsj. Middag lager vi av rene produkter som kyllingbryst,fisk eller renskåret svine/oksekjøtt og masse grønnsaker. Spiser en youghurt og et knekkebrød til lunsj. Som mellommåltid spiser jeg en banan,mandarin eller knaske gulrot. Drikker i tillegg 3 l vann om dagen og et glass melk,ingen brus. Vil jeg gå ned i vekt med denne kosten og hvor lang tid vil det ca ta før jeg begynner å merke nedgangen? Jeg har holdt på i over en uke og merker ingenting enda men kanskje litt for storforlangende det da.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Mente selvfølgelig at jeg spiste det siste knekkebrødet og youghurten til KVELDS
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Så flink du er Selvsagt vil dette hjelpe! Vet ikke når tid du vil merke det men ikke gi opp og fortsett sånn Stå på!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Det er ikke sikkert du går ned i vekt uten å øke aktivitetsnivået, men du er uansett mye sunnere.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Har begynt å trimme litt og men det blir mest på hjemmebasis med huset fullt av unger haha. Men jeg har jo ikke trimmet mens jeg la på med disse kg heller så hvis jeg nå har lagt om kosten såpass drastisk så burde jeg vell gå ned igjen litt og vell. Men er nok sikkert lurt med styrketrening slik at ikke musklene forsvinner helt og;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå