Lille tripsi Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Tenker å bruke Wence Andersen sin oppskrift, bytter bare ut med gl.fritt mel. Men vil det henge sammen, el smuldre veldigt? Må jeg bruke fiberhusk? Noen med erfaring her? Såg så gode ut dei Wenche laga, og jeg er ikke så glad i dei du får i butikken ...
It's all about me Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Da må jeg bare spørre hvilken du har prøvd fra butikken? For Wasa smaker dritt, mens Semper sine er faktisk veldig gode. Disse store halve sirklene i papir er guttungens sin favoritt men koster litt. Så har du bare prøvd Wasa skjønner jeg at du vil lage selv ja.
Lille tripsi Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Har prøvd alle og semper sine er greie nok dei. Men er lei alle sorter,og lurer på om det er muligt å bake gode selv, som feks Wench sine..
Lille tripsi Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 Ingen som har bakt glutenfrie knekkebrød, som vil dele erfaring?
rudolfine Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Jeg har ikke prøvd å bake glutenfrie knekkebrød, siden guttungen er så glad i Wasa sine. Jeg fant denne oppskrifta på allergikokken.no, og syns den så god ut. Kanskje jeg baker den så jeg også kan smake?... Uansett, lykke til! http://www.allergikokken.no/oppskriftsamling-/glutenfritt-brod/knekkebrod-glutenfritt/
rudolfine Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Ps. Jeg avslutta litt fort.... Det går sikkert fint å bruka WA's oppskrift, men jeg ville no ha putta i litt fiberhusk. De beste glutenfrie resultatene har jeg faktisk fått når jeg bare har brukt "vanlig" oppskrift og bytta ut med glutenfritt mel.
Lille tripsi Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2010 Takk rudolfine, den linken var fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå