Gå til innhold

Hvilken deodorant er best? Trenger tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd Palmolive sin (grønn kork), neutral sin parfymefrie, og nivea pearl et eller annet.. Men!! De hvite singlettene mine og t-skjorter blir gule under armene av det!! :-|

Neutral sin, som jeg bruker nå, dekker jo ikke akkurat lukter og føler jeg lukter svette av å bruke den, når det har gått noen timer...

Hva funker for dere?? Har andre problemer med gule flekker som ikke går bort?? (får ikke gule flekker om jeg går uten deo..men sånn som nå, når jeg har mensen så stinker jeg jo svette uten!)

Hjæælp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biotherm..Turkis farget hette..

Skrevet

Hei, jeg har selv prøvd litt forskjellig, og synes også at det er godt når det lukter godt i tillegg. Luktfrie deoer gir meg heller skrekken, og gir meg en følelse av å ikke ha kontroll over det som sjkjer under armene. Av alle unike varianter jeg har prøvd, vender jeg tilbake til Sterilan - og den blågrønne, eller kaldgrønne er min favoritt:)

Skrevet

oj...er det deoen de flekkene kommer av? det startet i sommer da jeg bytta deo til palmolive rosa kork...så jeg trodde jeg hadde skikklig endring i svetten min som satte kraftig farge...lurte på om jeg var syk for dusjer jo hver dag og tar på deo..hehe,er det dette som har ødelagt et titalls t-skjorter så skal jeg sanelig få bytta jeg også!

Skrevet

Sverger til clinique sin (skrives det sånn?)! Den koster litt mer, ca 150, men holder lenge, tørker fort under armene etter påføring så du unngår flekker under armene. Den er også parfymefri noe jeg selv foretrekker fordi hvis man skal f eks trene og svetter litt forbinder jeg etterhvert den parfymelukten til svettelukt! Jeg har prøvd mange forskjellige og ble imponert over denne!

Skrevet

Jeg liker veldig godt Dermica sin deodorant fra Apotek1, den koster rundt 40-50 kr, de bruker ha halv pris på det merket innimellom også :) Syns den lukter godt og funker bra!

Skrevet

Stop24 fa apoteket tar alt av svettelukt og det er bedre med en luktfri deo synes jeg, iom. at da kan man ha lukt på lotion, parfyme osv. isteden så det ikke blandes.

Skrevet

Jeg brukte tidligere sterilan med blågrønn kork, husker ikke hva den heter..gikk over til palmolive med rosa kork og er super fornøyd, den setter ikke flekker på mine hvite klær i allefall..og luktet godt men ikke for mye til at man ikke kan ha parfyme på.

Det lukter ikke svette, og jeg er en varm person så jeg er avhengig av en deo som fungerer. Men dette tror jeg ikke det er noen fasit på altså. Alle må nesten finne en som passer seg :)

Skrevet

Biotherm roll-on. Turkis topp og hvitflaske

Skrevet

Jeg bruker en som heter Auburn,det er en hvirt roll-on med litt rødt på etiketten. De selger den bare på utalgte butikker. Helt siden jeg kom over denne har jeg blitt avhengig. De er ofte utsolgt så jeg hamstter flere i slengen når de har. Lukter rent og holder deg tørr og frisk hele dagen og natten ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...