Gå til innhold

Hvor lang er flyreisen fra Gardermoen til Cran Canaria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 3 og en halv time..

Skrevet

Det var vel litt lite.

Har vært der 10 ganger og vi bruker rundt 5 timer. Kommer an på vinden.

Skrevet

Vanligvis mellom 5t og 5t og 45 min.

Skrevet

signerer silkeføre :)

Skrevet

i overkant av 5 timer iallfall vil jeg tro. Jeg tok fly dit fra værnes, brukte 6 timer. syntes turen var laaaang jeg, var 26 uker på vei da;O)

Skrevet

Vi har vel brukt alt fra 5t 45m til 8t fra væres

Skrevet

ok.. jeg er 26 uker på vei når jeg skal dit.. derfor jeg lurte litt..

hehe

Skrevet

Vi brukte vel rundt 6.5 timer ned og 5.5 timer hjem tenker jeg. Måtte sirkulere ganske lenge når vi skulle lande på gran canaria så da tok det tid!!

Skrevet

kjempefint å dra dit når du er gravid. Men viktig at du husker støttestrømper på flyet, og prøv å beveg deg en del under flyturen:O) pluss drikk masse væske. Jeg hovnet opp veldig i føttene av varmen, ta med sko med go demping og lufting;O) Jeg holdt meg også langt unna kylling og kjøtt jeg var usikker på. Har massevis av pastaretter ol som er gode, og toast syntes jeg var kjempegodt på stranda!

Skrevet

takk for råd =)=)=)

Skrevet

Jeg skal også til Gran Canaria når jeg er 26 uker på vei, og gleder meg sinnsykt til sommer og sol og bading!!! Har vært der mange ganger før. Veldig greit sted å feriere med barn også, var der i mange uker fra minsta var 9 måneder. Har ikke opplevd noe lengre flytid enn det som oppgis ved bestilling, ca 5,5 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...