Gå til innhold

Tips om lammeskinnspose og andre ullting :)


Trulle med tulle og spire

Anbefalte innlegg

Hei, kom tilfeldigvis over en nettside når jeg skulle lese litt om hva folk hadde å si om lammeskinnsposer. Barnashage.no har utsalg nå. Var litt forskjellige ting der, og var ikke så mye igjen av alt. Men kjøpte lammeskinnspose selv. Så hvis noen skal ha noe av dette kan det jo hende det blir litt billigere hvertfall. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset :)

 

Aner ikke hva jeg trenger av vognposer og sånn! I og med det blir mai-baby så trenger jeg nok ikke en sånn pose før utpå høsten i alle fall? Men det var jo et godt tilbud da..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er jo litt i tidligste laget selv. (termin 22.mai) Men har bestemt oss for å handle litt og litt hvis vi finner noe på tilbud, så slipper det å bli så mye utgifter på en gang. Tenkte at den bare kan pakkes bort til høsten/vintern kommer :o) Driver å prøver å sette opp en slags liste over hva man bør ha, litt forvirrende som førstegangs, er så mye jeg føler jeg ikke har peiling på, og ikke aner om man får bruk for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette sitter jeg også å prøver å finne ut av, har ingenting enda så alt må jo kjøpes inn. Koser meg med å lage lister og undersøke på nettet, men har ennå ikke klart å begynne selve shoppingen ;o)

 

Men mini er vel neppe mer enn 5-6 mnd før høst og vinter setter inn for fullt, og jeg hadde i utgangspunktet sett for meg at lammeskinn kunne være ok å ha å ligge på også som nyfødt (bare bruke det som liggeunderlag i starten), når det ikke er på det aller varmeste. Så det er sikkert et bra kjøp, vurderer det sterkt!

 

Vet du hvilken vogn du skal ha? Har trolig gått over til sportsvogndelen når posen trengs i høst/vinter..for meg ser det ut som om det kan bli Emmaljunga Ozone City, som har en noe smal og liten sportsvogndel..så da er jo spørsmålet hvilken pose jeg i hele tatt har plass til oppi der! Ikke lett..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig bare kjøpt denne posen, så ikke startet handlingen for fullt her heller. Men koselig å planlegge! Skal arve en del også, så slipper å kjøpe alle de store tingene. Men har bestemt meg for Bugaboo Cameleon vogn, tenkte å kjøpe den ny, kan jo bare ta vare på den til det evt. blir fler :o)

 

Usikker på hva som får plass i sportsdelen, og aner jo forsåvidt heller ikke når man bytter ut bagen ;o) Tenkte å kjøpe et lammeskinn til å ha inne i vugga og. Også så jeg forresten at den posen jeg kjøpte kunne man ta av fronten på helt og bruke som skinn før vintern kommer.

 

Men regner med de har tenkt på at det skal være plass til vinterposer i de fleste vogner? hehe, er sikkert mye man bare må erfare og, syns det er vanskelig å velge ut ting jeg ikke har greie på i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det meste må nok bare erfares! Var trillepike i flere år da jeg var yngre, og de 8-10 barna jeg har erfaring med har alle sammen nektet bag fra ca 5-6 mnd alder, så jeg har gått ut fra at dette er normen. Selv om alle unger sikkert er forskjellige:)

 

Går kanskje for den posen jeg også, så såpass god og varm ut at jeg fikk lyst til å krype nedi den selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...