Gå til innhold

Mareritt om Lamazekurset...


vann123

Anbefalte innlegg

Har drømt om lamazekurset som skal være i Bergen nå i februar i natt - drømte at alle de andre mennene (ikke min mann selvfølgelig) som var på kurset bare spiste opp all maten og maste seg i mellom og ingen som ville høre på Judith, og jeg ble kjempeflau fordi det var meg som hadde bedt henne komme å ha kurs, og så var det ingen som ville høre på det hun sa, alle satt bare og slarvet seg imellom, spesielt mennene var ille...

 

Var litt opprørt da jeg våknet, men har innsett at det er en temmelig urealistisk drøm, og klart å riste den av meg.

 

Drømmer mye og veldig livaktig og VELDIG underlig for tiden - vanskelig å riste av seg drømmen når jeg står opp også, og en del drømmer som er skikkelig stressende, så jeg føler meg sliten når jeg våkner, selv om de er totalt dustete og urealistiske (sånn som den jeg hadde nå i natt...)

 

Noen andre som har mange og rare drømmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..

 

Jeg drømmer til vanlig mye rart, men Ekstremt mye rart nå. Og når jeg sover videre etter å ha vært på en av nattens doturer, drømmer jeg videre på drømmen, eller drømmer at jeg forteller noen om den rare drømmen jeg har hatt (og tror jeg er våken). Har mye skumle mareritt, og våkner noen ganger i uken av av min mann vekker meg og stryker meg på hodet og klapper og trøster fordi jeg nærmest ligger og hulker og griner av skrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...