Gå til innhold

tips til sommerferie mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjerne varmt.vi er 2 voksene og 2 barn.

barna er 5år og 1,5år.

gjerne ett sted der det skjer litt

gubben elsker shopping

å ikke alt for dyrt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ITALIA:D

hehe, unnskyld de store bokstavene men jeg bare elsker italia. Og barna elsker italia de og. Vi har vært der flere ganger i året de siste 7-8 årene:)

Vi pleier å dra til Toscana og bor sån mitt mellom Firenze og Siena. Er ikke mer en to timer til Pisa eller havet heller. Og det finnes mass koselige småbyer. Kjempefine shoppingmuligheter:) Og i Firense har de en stor "merro-go-round" karusell:) Jentene våres elsker den:)

Skrevet

Italienerene reiser til Kroatia, og der er jo det nesten som du beskriver. Vi skal til Sæby i Danmark, og der er det i alle fall avslappende å være med barn.

Skrevet

Lurer også på Italia, har vært på Danmarksferie 3 år på rad og det bare regnet og var iskaldt hele uken alle årene.. så det gidder jeg ikke mer. Har dere overnattingstips? Leier dere hus, eller bor dere på hotell? Vi elsker også Italia (Toscana), men har kun hatt voksenferie der. :-)

Skrevet

Italia: Feks Comosjøen, rolig og nydelig sted. Reis inn til Milano for shopping og andre storbygleder.

Liguriakysten-kjør ned fra milano, om dere lander der med fly. mulig det også går tog.

Her ligger perlene på en snor :)

Spania: Land i Murcia eller Alicante.

Torrevieja-bo i byen eller på dette hotellet som ligger 10 min kjøring sør for torrevieja. Har lekeplass for ungene, treningsavdeling og strand likeved:

http://www.booking.com/hoteller/hotel/es/playas-de-orihuela/servilazenia.html?aid=311099;label=hotel-91509-es-BI4BsdWFzzpxEXQPtsBVKgS4309175413;sid=ef5815e855a76cd77d8efad31329b027

eller ta en ferdigpakke ala charter hvor som helst der det er varmt på et all inclusivehotell og la vær og tenk, kan være deilig det også :)

god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...