Lene~mor til tre Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Siden jeg har fri i helgen skal vi passe på å være mye ute i snøen nå som det ikke er så kaldt ute, så på lørdag skal vi gå på skøyter og ake sammens med en venninde av meg og hennes datter Vi blir nok ute mesteparten av dagen, vi skal grille pølser og kose oss. Søndagen blir nok brukt til litt aking og leking i snøen den også tenker jeg. Dere da ?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Har egentlig ingen planer ennå, men jeg har også fri i helga, så vi får prøve å finne på noe.
metaMORfose Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Vi skal til fjells med et vennepar i helgen. Mennene skal stå slalåm med alle barn over 5 år, og vi andre skal være ved hytta med babyer. Bra deal ))) 4 voksne og 6 barn på hyttetur. Vi reiser i morgen kl 14 hvis alt går etter planen )) På kveldene blir det god mat og vin etter at de aller minste er i seng, noe som pleier å bli ganske tidlig etter en dag ute.
Jojo x3 Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Ingenting utenom en skitur i morgen (hvis det er vær til det). Deilig for en gangs skyld å ikke ha planer!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Etter å ha vært "innestengt" pga kulde de to siste helgene, så håper vi virklelig at vi kan kose oss litt ute. ) På lørdagen kommer det middagsgjester hit. På søndagen har vi planer om å grille pølser på bål, gå på ski og ake på akebrett.
aimai Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 7 åringen i huset skal ha overnattinga gjest i kveld. I morgo blir det nok ein tur på skøyter eller i basseng heilt etter deira ønske. Når lillebror er på avlastning, ja da er det jenta mi som skal få ønske oppfylt:O))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå