Gå til innhold

Planer for helgen da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har fri i helgen skal vi passe på å være mye ute i snøen nå som det ikke er så kaldt ute, så på lørdag skal vi gå på skøyter og ake sammens med en venninde av meg og hennes datter :)

Vi blir nok ute mesteparten av dagen, vi skal grille pølser og kose oss.

Søndagen blir nok brukt til litt aking og leking i snøen den også tenker jeg. Dere da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ingen planer ennå, men jeg har også fri i helga, så vi får prøve å finne på noe.

Skrevet

Vi skal til fjells med et vennepar i helgen. Mennene skal stå slalåm med alle barn over 5 år, og vi andre skal være ved hytta med babyer. Bra deal ;))))

4 voksne og 6 barn på hyttetur. Vi reiser i morgen kl 14 hvis alt går etter planen :))) På kveldene blir det god mat og vin etter at de aller minste er i seng, noe som pleier å bli ganske tidlig etter en dag ute.

Skrevet

Ingenting utenom en skitur i morgen (hvis det er vær til det). Deilig for en gangs skyld å ikke ha planer!

Skrevet

Etter å ha vært "innestengt" pga kulde de to siste helgene, så håper vi virklelig at vi kan kose oss litt ute. :o)

På lørdagen kommer det middagsgjester hit. På søndagen har vi planer om å grille pølser på bål, gå på ski og ake på akebrett.

Skrevet

7 åringen i huset skal ha overnattinga gjest i kveld. I morgo blir det nok ein tur på skøyter eller i basseng heilt etter deira ønske. Når lillebror er på avlastning, ja da er det jenta mi som skal få ønske oppfylt:O))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...