Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei dårlig med det... Sitter her like gravid som før :P

Nå begynner det å ta på også, har så vondt i hoftene at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vondt å sitte, vondt å ligge og vondt å gå..

 

Hvordan går det hos deg da? Ikke noe nytt der heller?

Skrevet

:( hadde håpt at du lå på føden siden jeg ikke har sett noe til deg på en stund!!

 

hoftene sliter jeg også med, alt er rett og slett vondt nåå. kan ikke sitte eller ligge i mer en 0,5 time for da stivner hele kroppen!!

 

blæ, jeg synes det er på tide at det er vår tur nå! jeg vil ha han ut naturlig, ikke bli igangsatt på mandag:(

Skrevet

Jeg vil også unngå igangsetting. Ønsker det skal bli så naturlig som mulig denne gangen også.

 

Er også bekymret for at han skal bli veldig stor inni der, selv om forrige var liten til å være 12 dager overtid..

 

Huff, det skal ikke være enkelt dette...

Vi må jo bare holde ut og fortsette å slappe av så skjer det når det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...