Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg har et litt pinlig problem, jeg har fått meg en ny kjæreste og vi er i start-fasen av forholdet, alt er nytt og vi begge er så betatt av hverandre. Vi vil ha sex med hverandre - hele tiden.. Det er ikke snakk om 1-2 ganger dagen men er vi sammen er det 4-5 ganger dagen. Og når vi ikke er med hverandre, skriver vi sex-mld eller ringer hverandre og gjør dirty-talk. I natt la jeg meg ikke før 3 fordi vi holdt på 2 ganger med dirty-talk, nå sender vi mld om dagen og jeg er kåt hele tiden. Vi møtte hverandre på flyplassen og da var det rett inn på do og hadde sex, mens folk sto utenfor og vasket hendene sine, eller i heisen... Everywhere.... Skjønner f*en ikke hva som skjer meg, har aldri vært såå sex gærn før og føler meg som værste sexoholic akkurat nå, burde jeg legge meg inn en liten periode? Hah.. tragisk???
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Er ikke alle sånn når de er nyforelska? Jeg og samboeren var i hvert fall sånn. Gikk ut over jobb, skole og alt. Sex, sex, sex. Satte himmel og jord i bevegelse for å få sneket inn et møte i lunsjen f.eks.Herlig! Det går over.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 på en måte håper jeg det ikke går over Men jeg har ikke opplevd dette før, så har kun vært i et seriøst forhold, aldri vært sånn kjempeforelsket.... Tør å slippe meg helt løs.. HI
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Høres ut som dere liker hverandre kun pga sex?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå