Gå til innhold

Jeg ELSKER å være gravid :D


Sjakai

Anbefalte innlegg

Tanken på at kjærlighetsbarnet ligger som et frø i magen gjør meg helt rørt. Tanken på at det vokser et liv inni meg er helt ubeskrivelig deilig. Jeg gleder meg over hver forandring kroppen går gjennom, og jeg ser med stolthet frem til den dagen magen strutter og alle ser at vi skal ha barn...og ikke minst til den dagen vi skal fortelle det til familie og venner :-)

 

Det har ennå ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid...det kom som en veldig positiv overaskelse på meg ettersom jeg så for meg månedsvis med prøving. Men så klaffet det på første forsøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med baby i magen!! Føler akkurat det samme som deg jeg :) Elsker forandringene, og gleder meg masse til alt som venter oss :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg helt enig, er virkelig lykkelig med tanken på en liten astronaut i magen som er med meg overalt. Jeg føler meg veldig bra, og har vært lite sliten de siste dagen, så nå bare nyter jeg å være gravid. Og gleder meg til det synes og vi kan fortelle det til alle. Utrolig rart å ha en slik opplevelse å ikke kunne dele det med noen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...