Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg kom sent i gang med utdannelsen. Etter vgs jobbet jeg noen år i en butikk, og litt i barnehage som assistent. Så begynte jeg på utdannelsen da jeg var 26, og har nå master. Jeg lurer rett og slett på: hvordan skal jeg utforme cv og arbeidssøknad? Må vel ha med i cv-en at jeg jobbet noen år, men jeg antar at jeg ikke bør legge ved attester? Det står mye pent om meg i dem, men mine evner til kundeservice er vel ikke så interessant når jeg søker en lærerjobb?
prekæs Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Vet det finnes maler på hvordan lage cv hvis du googler etter det. Mulig det er på nav sine sider under "arbeid". Personlig synes jeg gode attester fra kundeservice bør legges ved. Sier mye om deg som person hvordan du takler forskjellige mennesketyper. Og lagre cv slik at den kan oppdateres etterhvert. Veldig lurt oppdaget jeg da årstall og datoer fort forsvinner fra minne.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Jeg syns det er greit å skrive "vitnemål og attester kan tas med ved et eventuelt intervju". Det som er det vanligste. Hilsen ei som har vært med på mange ansettelseprosesser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå