Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Går dere til fysioterapi eller kiropraktor? Erfaringer??Jeg har gått til fysioterapeut, men skal prøve kiropraktor og nå. Håper det kan blit litt bedre!
NostraStoria Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Sliter også med bekkenløsning! Kiropraktorer får vel bare opp bekkenlåsning, det er ikke så mye de kan gjøre pga bekkenløsningen utløses hormonelt, ikke muskulært. Trening med fysio + lære avlastning tror jeg hjelper mest for at en ikke skal bli verre.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Jeg går til fysio som har hatt punkt behandling/smertelindring. Har hjulpet en del bortsett fra nå på slutten.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Ja jeg har slitt med bekkenløsning de 3 siste graviditetene, og får fast behandling hos kiropraktor... Men det er fordi 1 gangen jeg var hos kiroptraktor, så sa hun at det var godt jeg kom for jeg hadde betennelse i nakke, rygg & bekkenet
Tott76 Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Kiropraktor funket som bare det på meg. Siden bekkenløsning er hormonelt høres dette litt rart ut, men min teori er at kiropraktoren fikk løsnet problemer som skapte smerter som følge av bekkenløsningen, slik at jeg ble kvitt disse om ikke annet! Kan være like plagsom det
Anabelle2010 har født! Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Har veldig bekkenløsning og låsing! Dette er tredje svangerskap og tredje gang med bekkenløsning. Går til fysio-trening, men føler at det bare blir verre. Hadde så vondt på sist trening at jeg holdt på å begynne å gråte foran alle! De siste ukene har det blitt ekstremt mye verre og jeg har fortsatt 7 -8 uker igjen. Snart klarer jeg ikke å ligge på sofaen en gang... Tårene spruter bare jeg skal på do som ligger vegg i vegg med stua. Har heldigvis do vegg-ivegg med soverommet i 2.etg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå