NostraStoria Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Noen som erfaring med at babyen ligger altfor høyt oppe og det etter termin? Min ligger visst slik i hodeleie, langt fra bekkenet. Vet noen om han da kan finne på å komme seg lenger ned av seg selv? JM har forberedt meg på at det kan være sjans for igangsettelse eller KS..og at han ikke vil være klar i uke 42 heller. Han er også stor, i tillegg til at jeg sliter med kraftig bekkenløsning og vena cava syndr. Er utslitt allerede før noen fødsel!
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Jeg har født 3 store barn `rette vei` ( 3960g 4658g 4678g) første mann var over tiden de 2 siste 2 uker før termin og ingen av mine var festa. På føden sa de at de står veldig høyt oppe så dette tar nok lang tid , men når de tok vannet kom babyen fort nedover og det gikk over til at de kalla det for styrtfødsel. Så jeg vil si slapp av. Han jeg nå venter ligger på tvers og jeg er 36+ 2 i dag og skal settes i gang, pga svangerskapsdiabetes og store barn, den 27. jan
NostraStoria Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Men da var du moden og riene kom av seg selv? Det bekymrer meg ikke at han ikke er festa, men at han er for langt oppe ifht bekkenet. Her er det heller ikke modent, så begynner å bli ganske bekymra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå