Gå til innhold

14. Januar! Hvor lenge til termin, ladies?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 7 dager igjen. Min eldste jente, Andrea er 8 år i dag og hun deler gjerne bursdag med lillebror i magen:) Så han må bare komme!

...Men belager meg på noen dager enda selv om jeg finner alle tegn i boken på at han er rett rundt hjørnet:)

Ha en god dag! Vi er alle ett hakk nærmere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag igjen og fortsatt ingen tegn på fødsel:-(

Skrevet

14 dager igjen.Gleder meg til den dagen jeg får vondt.

Skrevet

6 dager ETTER termin her! Skal på sykehuset for vurdering/avtale ang igangsettelse i dag. Herlig å vite at jeg uansett blir satt i gang rundt 11. dagen hvis ingenting har skjedd til da.

Ha en kjempeflott dag alle sammen! :)

Skrevet

4 dager til termin :-) Nå er det ikke lenge igjen :) og i natt har jeg sovet :-)

Skrevet

24 dager igjen og slimproppen har akkurat gått...

Skrevet

10dager igjen til termindato her;)

Håååååååper på å få vondt snart!! hehehe.....

Er spent på om det har noe å si det at det er kort tid siden forrige fødsel (14,5mnd..) Håper det!

Masse, masse lykke til alle sammen!

Jeg gikk 10dager på overtid forrige gang, og det er fryktelig kjedelig, så all forståelse for dere som synes det er kjipt å være på overtid.

Mi første kom 6 dager før termindato da, så man vet aldri..

Skrevet

27 dager igjen til termin :-)

Lykke til alle sammen.

Skrevet

25 dager til termin :)

Skrevet

16 dager igjen.. ønsker å begynne å hilse på ham nå altså:)

Skrevet

Her også 7 dager igjen til termin, og kjempeglad for det!!!

Kjenner ikke så mange tegn på at fødsel nærmer seg, men vet jo at alt er klart for babyen til å se livets lys.

Ha en fin dag, damer!!!!

Skrevet

48 dager igjen, skulle ønske det var 21 og at jeg hadde permisjon kjenner jeg:o)

Skrevet

16 dager nå :)

Skrevet

20 dager igjen, periodevis masse tak og vonde kynnere også plutselig forsvinner de.. Ufint..:) Men uansett det nærmer seg med stormskritt;)

Skrevet

29 dager igjen. Og j.m kontroll i dag, lurer på om han har snudd seg riktig vei nå. Håper det :)

Ha en fin dag!

Skrevet

49 dager igjen :) Tida går så fort!

Skrevet

71 dager, hehe, gleder meg til jeg kan si 7...

Skrevet

termin for 9 dager siden... nå vil jeg kose med babyen min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

69 dager her... På en ny "tier" ihvertfall... Så får vi håpe at 50- 40- 30- 20- 10 passerer lynraskt! :-D

Skrevet

65 dager igjen! begynner å skimte et lys i enden her nå, gleder meg til å få se den lille huleboern om noen mnd!:):)

Skrevet

11 dager her!!

Og jeg er sååå klar nå!!!

Skrevet

9 dager igjen til termin... Men de siste ultralydene viste 14. januar..altså i dag (!!) som termin.. :) Men det er jo ingen som følger det, da.. Bortsett fra at jeg selvfølgelig håper.. Ingen tegn, så må nok vente enda lenger... sukk.

Skrevet

20 dager igjen... :-) Skiftet nick til fødeklar i den anleding!! :-)

Skrevet

12 dager igjen til termin den 26.01 :) Gleder meg enormt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...