Tante Blås Squaw Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Kunne du levd i et polyamorøst eller polygamt forhold? Rent praktisk hadde det ikke gjort noe med noen medkoner som kunne ta del i husarbeidet, hehe...men jeg trives nok best som husets eneste kjerring ) Jeg hadde ikke klart å dele gubben med noen. Hva tenker dere?
Ugl@ Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 En mann, jeg og flere koner? Hahahaha....trokke det nei.. Men kunne levd i et slags kollektiv der man delte endel oppgaver med andre familier, synes sånt er spennende, men har desverre en mann som ikke deler den oppfattningen.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Nope kunne nok ikke det nei
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Nei, ikke i det hele tatt!
erteposen + 4 Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Nei. Vi bodde i kollektiv i et år med barna og to andre familier. Mange fordeler. Vi slapp å lage middag mer enn 2-3 dager i uken, barna hadde lekekamerater i huset, vi voksne var venner osv. Men jeg er ikke fleksibel nok over tid, og måtte bare ta meg sammen det året vi studerte i utlandet. Flott ordning for et år, og for to studenter uten nettverkt med barn i et nytt land, men bo mange sammen....uuuurk.
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Ikke hvis jeg måtte omgås dem og de hadde legitime krav på ham.
Mom2Two Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 Vet ikke, jeg? Har ikke tenkt noe på det. Kanskje? Hehe.. Tenk så deilig å ha noen å bitche med om man er sur på mannen da? høhø..
Gjest Siklerotte Skrevet 14. januar 2010 #13 Skrevet 14. januar 2010 Nei, det ville ikke skap-sjalusien min likt.
Mom2Two Skrevet 14. januar 2010 #14 Skrevet 14. januar 2010 Hei Siklerotte! Long time no see!!! Har du fått baby nå?
Bunnies by night Skrevet 14. januar 2010 #16 Skrevet 14. januar 2010 Har skrevet litt om polygami i masteroppgaven min. Stort sett er det vanskelig å leve i et polygamt forhold. Dersom du ikke er forelsket, eller har romantiske følelser for mannen din er det enklere å leve polygamt enn dersom man er forelsket. Jeg hadde ikke klart det. Hadde nok ikke klart det dersom det var snakk om at jeg skulle ha flere menn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå