Gå til innhold

Mannen min flørter mye på nettet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært gift 6 år, og mannen min jobber i en periode et annet sted i landet. Han brukte laptopen mye her hjemme, og jeg ser han har lagt til nye damer på facebook.

Fortalte en kollega dette, og hun fikk noen venninner og slektninger rundt om i landet til å " sjekke han opp" på div chatter. Og han bet på like villig hver gang.

Han er ærlig med disse damene på at han er gift. Men han framstiller meg på en lite hyggelig måte. At jeg er kald, avisende og at han ikke får nok kjærlighet hos meg.

Det er veldig sårende og kjenner meg ikke igjen i dette.

Han er hyggelig og helt normal med meg når vi snakker sammen i telefon eller når han er hjemme på besøk.

Han har ikke foreslått noe møte med noen av de tre jeg vet han snakker med nå. Men han har vist seg naken på web camera, og bedt om bilder tilbake.

Hvordan takler jeg dette ? Er skuffet og forvirret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag deg en anonym profil og sjekk ham opp. Vær ærlig om at du er gift, men fortell at din mann ikke er til å stole på. Fremstill ham som en kald og hensynsløs person.

Og etter at dere har hatt en del kontakt (hvor du selvsagt fisker etter info om deg selv, og prøver å sjekke ham opp) avslører du det hele.

Skrevet

En venninne av meg hadde en type som flørtet og sjekket opp jenter på nett (han hadde også sex med ett par av dem).

Der hun gjorde var at hun, som deg, fikk venninner til å lage profil på nettsteder der han vanket. Han sjekket dem opp og venninnene tok utskrifter som de sendte til min venninne.

Min venninne har litt is i magen så hun sparte opp en god del utskrifter og en dag han kom hjem fra jobb var hele stua tapestert med chatte-utskrifter fra hans nettsjekking og kofferten hans sto ferdigpakket på gulvet.

Han fikk som fortjent!

Skrevet

oi, d va is i magen ja,

tipper han lærte litt av det hahahahahaha, dagens beste, :-)

lykke til til deg m mannen som flørter på nett da,

jeg har opplevd en samboer som flørta med alt kvinnelig som kunne gå , o utroskap, nei takk.... aldri mer,

visste egentlig at han var typen til det og, stolte aldri på han egentlig...

ta til deg tips, så du kan ta han på fersken etc.....

nytter ikke å bare spør han ut om det...

håper d ordner seg på et vis mellom dere etter "oppvasken"

fortell hvordan det går da

tvi tvi, føler med deg...

Skrevet

"Han er hyggelig og helt normal med meg når vi snakker sammen i telefon eller når han er hjemme på besøk."

Når han er hjemme på besøk? Bor han ikke hjemme i de periodene hvor han ikke jobber?

Skrevet

Hei vinterflickan...

det der hørtes ut som meg!

Hehe, gjorde akkurat det samme, bare at det var mine kofferter som var pakket! Og jeg hadde i hemlighet funnet meg ny leilighet.

Da skulle dere sett en mann som både var sjokket og ba på sine knær!

Nei, hans dager var talte for min del.

Kjære HI, jeg forstår at dette er utrolig sårende!

Jeg hadde rett og slett konfrontert han.

LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...